KingMeduza

Presentera er själva här
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 01/09/2007 at 13:31:07, ozzman wrote:Det där var jävlar i mej en riktig bil. Det är snudd på att den knäcker vår Volvo Image

Jag antar att du får julkort/tackkort från de flesta större bensindistributörer med ett sådant schabrak [/quote]

Jo, jag är helnöjd med limon...ett köp jag aldrig kommer och ångra.

Roligt att du nämner detta med bensindistributörer...
För ett tag sen sa mackägaren på orten till mig.

- fan vad du kör bil bra!
- man får tacka.. men har du sett mig eller.. sa jag..
- nej.. men du måste köra bra som du tankar!!
- jaha.. Image Image
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 01/09/2007 at 19:48:45, Långpanna wrote:Hur mycket drar den per mil egentligen? 4-5? [/quote]

Nejdå,..men 1,5 liter är bra tilltaget..den går skit billigt med tanke på att det är en nästan 5 liters v8 som ska dra några ton + alla öl o spritflaskor Image

Väghållningen är suverän lillfingret på ratten i 120 km i timmen och den går spikrakt.. Image
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

Ska försöka lägga ut fler bilder på limon!
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

KingMeduza

Post by 2meterhansson »

Det börjar att bli en hel del tända ljus på din sida. Du får se upp så det inte tar eld i datorn Image Skönt att se att vi är några som minns honom iallafall.Edit: Vad är det för brinntid på ljusen.
Last edited by 2meterhansson on 20 Jan 2007, 18:42, edited 1 time in total.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

KingMeduza

Post by E-M »

63 pers närmare bestämt, om jag inte har räknat fel vill säga. Inte så dåligt för en nystartad hemsida.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

KingMeduza

Post by Långis »

Såg att peter h (om det nu är han) har tänt ett ljud också. Kul att veta att han fgortfarande besöker eddiesidorna.

KingMeduza: Ser att du ramat in ddina affisher. Tänkte göra detsamma med min, men hittar inga lämpliga ramar. Har du nåt tips?
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 01/20/2007 at 18:41:10, 2meterhansson wrote:Det börjar att bli en hel del tända ljus på din sida. Du får se upp så det inte tar eld i datorn Image Skönt att se att vi är några som minns honom iallafall.Edit: Vad är det för brinntid på ljusen. [/quote]

Image Image nej då,..men det börjar lukta bränt. Image

Ljusen är evighets ljus..Kommer alltid att brinna Image
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 01/20/2007 at 19:06:32, E-M wrote:63 pers närmare bestämt, om jag inte har räknat fel vill säga. Inte så dåligt för en nystartad hemsida. [/quote]

Håller med dig...det är roligt..vi är 3 st som turas om och kollar gästboken o mailen..så ingen ska behöva sitta och vänta på att få sitt ljus tänt..
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 01/21/2007 at 15:57:41, Långpanna wrote:Såg att peter h (om det nu är han) har tänt ett ljud också. Kul att veta att han fgortfarande besöker eddiesidorna.

KingMeduza: Ser att du ramat in ddina affisher. Tänkte göra detsamma med min, men hittar inga lämpliga ramar. Har du nåt tips? [/quote]

Jepp,..det är kul..

Jag länkade era sidor vid ert namn hoppas det är ok!!


Ramarna kommer ifrån Ullared...ta inte alla nu.. Spara några till mig Image
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

Glömde en sak!

Har lagt ut länk till forumet på min start sida nu.

Ska fixa till alla era länkar på länksidan så småningen om...Tiden räcker inte till just nu..

Sen vill jag tacka dej en gång till Långpanna för länken du la ut Image

Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

KingMeduza

Post by Långis »

Jodå, det var så lite.

Det kommer självklart en länk på min sida också, men jag har inget internet hemma än så länge. försöker fixa det.
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 01/22/2007 at 11:47:06, Långpanna wrote:Jodå, det var så lite.

Det kommer självklart en länk på min sida också, men jag har inget internet hemma än så länge. försöker fixa det. [/quote]

Ok,..Man tackar!

Jag la ut era länkar igår på "meduza sidor" är det någon som har lust och kolla om jag glömt någon....Jag har ju inte känt er så länge så en miss är lätt hänt Image

Sen finns det andra kuliga sidor som några har här som jag också kommer lägga upp på sidan...

Kanske ni har lust och slänga in länkar här som ni tycker borde vara med...ni får gärna säga under vilken kategori dom skulle passa..

mvh/

rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

KingMeduza

Post by rockabillyhoodlums »

Jag ska länka till din sida när ja uppdaterar den
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 01/23/2007 at 03:08:16, RockabillyHoodlums wrote:Jag ska länka till din sida när ja uppdaterar den [/quote]

En får tacke. Image



2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

KingMeduza

Post by 2meterhansson »

Det börjar hända lite på din sida, jag såg du hade fått upp alla kassetter, imponerande samling.
Post Reply