death metal!

Presentera er själva här
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

death metal!

Post by rex »

Det vet alla att man måste som har växt upp i nåt annat än ett höghusghetto!
Last edited by rex on 22 Jan 2005, 22:42, edited 1 time in total.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

death metal!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Javisst, och det mest otroliga är att ni i villakvarteren t o m betalar extra för ett sämre och besvärligare boende! Image
Det är väl därför snålheten sitter i ryggmärgen.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

death metal!

Post by rex »

on 01/22/2005 at 22:44:06, GammalHardrockare wrote:Rex:

Javisst, och det mest otroliga är att ni i villakvarteren t o m betalar extra för ett sämre och besvärligare boende! Image
Det är väl därför snålheten sitter i ryggmärgen. [/quote]

Vaska du fram en lgh på150 kvm med tillhörande trädgård för de pengar jag lägger,delvis till mig själv dessutom så ska jag hålla med dig,kan du räkna hem nåt sånt så..........
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

death metal!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Javisst skulle jag kunna det om jag ville skuldsätta mig och frivilligt låta mig bli skinnad av bankerna.
Men jag väljer att vara en fri man!
Den enda fördelen med att bo i villa är att man kan spela stereo så högt man vill. Annars är det bara nackdelar.

Få av dem som bor i villa äger den, det gör bankerna.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

death metal!

Post by rex »

Visst men man kan,om man har huvet på skaft, få loss en god slant den dag man säljer.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

death metal!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Skaffar du dig ett hem för att sälja det?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

death metal!

Post by rex »

Nej men det är en trevlig "sidekick" Image Medan jag bor där så spar man pengar,borde väl tilltala dig.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

death metal!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Varför krångla till allting? Är det inte enklare att spara pengarna på det vanliga sättet och istället slippa känna kniven mot strupen och bli rövknullad av bankerna?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

death metal!

Post by rex »

Man ska ju ändå bo!? Sköter sig själv sas.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

death metal!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

På vilket sätt sköter det sig själv? Du har ju kniven mot halsen varje månad, betala annars tar banken över! Gå till jobbet, annars tar banken över! Slicka röven på chefen, annars tar banken över! Blir jag arbetslös, banken tar över!
Pannjäveln lägger av, ut med tjugo-trettiotusen! Snö ska skottas, gräs ska klippas, panel ska målas, fönster måste omkittas och skorsten måste sotas!

Du sitter i saxen big time!
Last edited by gammalhardrockare on 23 Jan 2005, 00:44, edited 1 time in total.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

death metal!

Post by rex »

on 01/23/2005 at 00:43:11, GammalHardrockare wrote:Rex:

På vilket sätt sköter det sig själv? Du har ju kniven mot halsen varje månad, betala annars tar banken över! Gå till jobbet, annars tar banken över! Slicka röven på chefen, annars tar banken över! Blir jag arbetslös, banken tar över!
Pannjäveln lägger av, ut med tjugo-trettiotusen! Snö ska skottas, gräs ska klippas, panel ska målas, fönster måste omkittas och skorsten måste sotas!

Du sitter i saxen big time!
[/quote]

Ja,det finns de som måste gå till jobbet,hur otroligt det än kan låta för dig som i evighet har tröskat runt i bidragssystemen. För övrigt måste väl alla betala boende och annat,eller? Även du,fast du lever ju på oss andra iofs.......................
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

death metal!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Stämmer inte, jag satt faktiskt igår och gick igenom alla mina anställningspapper. Jag började jobba när jag var sexton år, efter det så har jag totalt varit arbetslös i tre år om jag räknar ihop alla gånger jag har varit arbetslös. Så den gubben gick inte! Men nu ser det däremot mörkt ut men jag har inte dåligt samvete för att arbetsgivarna anser att man är gammal bara för att man har passerat trettiofem år för några år sedan.

Och på tal om boende, visst måste alla betala, skillnaden är att det värsta som kan hända mig är att jag blir vräkt. Du blir däremot både vräkt och skuldsatt upp över öronen om du inte kan betala.
Du sitter fortfarande i rävsaxen, det gör inte jag.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

death metal!

Post by uy »

Om han skottade snö så skille han ju bli varm och slippa betala för värme Image.
Skitarna ska va' lika långa i år
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

death metal!

Post by gammalhardrockare »

Hellboy:
rex har ju elvärme,fast ibland undrar jag om han har nån värme alls.
He! He! He! Ja, el är ju dyrt vet du! Image Här finns pengar att spara för Rex! Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

death metal!

Post by gammalhardrockare »

Hellboy:

Jag skulle tro att Rex skulle vilja ha en egen avdelning här på Eddieforum med spartips. Har på känn att han skulle bli överlycklig om han fick bli moderator där, eller vad tror du?
Misstänker att Rex sitter inne med massor av matnyttiga spartips.

Så håller du dig varm hemma utan att dra på dig ohemult dyra elräkningar.
Duscha i kallvatten - Det går med lite vana! Så här plomberar man varmvattenberedaren.
Massor med gratisprover - lista på företagen.
Tycka Levis är dyrt? Här är butikskedjorna som fortfarande säljer Bergis, Lucas och Lee Cooper.
Dyrt att åka utomlands på semester? Rex har listorna på billiga vandrarhem i Töreboda, Färila och Hallstahammar - Hela familjens glädje blir din glädje, förutsatt att du inte blir ruinerad på kuppen!
På shoppingturné med Rex - Han har listan på alla lågprisvaruhus i Sverige "Jag har besökt dem allihop men Lidl är mest prisvärt" Säger Rex och ler lyckligt.

Image Image Image
Post Reply