Meduzaland-sketchen!

Diskutera Eddies sketcher här, eller skriv en egen
Post Reply
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Meduzaland-sketchen!

Post by E-M »

Här är sketchen som vi knåpade ihop, den blev riktigt rolig Image Jag tog dock bort det, grr skrev om G-M.

Den var en solig dag i Alaska. Jag odlade päron på en Miramax-studio, som var täckt av jord. Då Lisa kom gående med en stor, grå betongvägg vilken hon snabbt tvingades lägga på en rem samtidigt som Frisse Frisén slog ner ett träd. Betongväggen för iväg rakt på en kossa, som Efraim Barkbit hade glömt i sitt blödande rövhål. När betongväggen träffade kossan så öppnade himmelen sig. Ner föll Greven, han började rövknulla den medvetslösa och spräckta Efraim. Frisse stoppade ballen i Lisas öppna mun, trots att Ljungbacka-Erik såg hela spektaklet från sitt fönster i Miramax-studion. Han hämtade genast en kondom som han försökte strypa Frisse med, Frisse ropade: – Mina halsmandlar! Och gav Ljungbacka-Erik en spark på pungen så Ljungbacken vred sig av smärta, kukhåret vitnade och jag gick hem.

Nästa dag ringde jag Börje och onanerade i telefonluren. Men kuken var för slak. Så jag ringde kåta blondiner, med svarta peruker vilka betjänade mig genom att smeta sojaolja på min balle samtidigt som de skrapade bort smegman. Plötsligt ringde det på dörren, det var Lisa med en spis i dörren. Jag blev tvungen att sätta på henne på spisen medan grannarna som våldtog henne i näsan kom. Helt oväntat släppte sig Lisa, väldigt högljutt. Men jag överlevde med nöd och näppe och beslöt mig för att stjäla en fläkt från fläktbutiken i Velinga. Utanför fläktbutiken stod Sven Lundin, som också behövde fläkten, för han behövde kyla ner sin epa-traktor som höll på att koka på grund av växthuseffekten som hade börjat breda ut sig. Börje tog en pilsner och och sa till Sven: – Traktorn kommer bli finer. När traktorn var klar körde de berusade bröderna ut på en raggarrunda. När dem stannade till hos Lisa för att sätta på henne var Ljungbacka-Erik redan där, och kölapparna var slut. – Då får vi se på, sa Börje. När Ljungbacken började dra sin förhud, gick satsen för tidigt. – Jävla amatör! Vrålade Börje och tog över knullandet. – Det var skönt, sa Börje, och runkade samtidigt så navelluddet yrde runt i torpet. Sedan var det roliga slut, för det blev Svens tur. Kalsongerna hade fastnat i ugnsluckan, så det tog tvärstopp, och sven satt fast. Då fick Börje hämta batterisyra och fräta bort kalsongerna. Sen hördes ett brak utanför, det var Frisse som drog av en fruktansvärd gren från ett träd som befolkades av termiter. Dum som han var trodde han termiter var bra att stoppa i bensintanken på epa-traktorn, men termiterna fastnade i förgasaren och orsakade en fruktansvärd hosta eftersom de utsöndrade ett sekret som iknade sirap till konsistensen. Börje kom ut och såg detta. – Din jävla förbannade epa-traktor marodör, nu ska du få redigt mä fetta av kåta Marie! Men Frisse avböjde. Istället tog han fram en godisklubba som han haft sedan 1977. Den var lite möglig, men smakade bra ändå. Det kom en punkare gåendes som också ville smaka. – Här ska du få en raaak högerrr! Sa Börje och tog klubban . Från ingenstans kom Greven med sin hårda kuk. – Jag betalar som vanligt! Om det är någon på vårat strög som luktar gurka. Annars kan jag urinera på dina pattar och knulla dig i rövhålet. Punkaren som inte hade några pattar körde en pinne i bensintankan på sin bil. Det tyckte greven inte var någe kul alls. För han var ju kåt som en babian varje torsdag. – Jag längtar efter en ung gosses bruna, håriga och hemorrojd-fyllda rövhål! Utbrast greven med en whiskeydjup röst. Dagen avslutades med ett redigt fyrverkeri, 70kg dynamit och en 75:a. Sen var sagan slut!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Meduzaland-sketchen!

Post by Långis »

Hehe, sikna poeter vi är Image
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Meduzaland-sketchen!

Post by Jungbacka Erik »

Mycket vackert och poetiskt Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Meduzaland-sketchen!

Post by uy »

Mycket vackert, men när skrevs det? Jag har ett svagt minne av att ha varit med, men jag är inte helt säker. Får ta och kolla upp det.

Edit: Hittade tråden här innunder. Image
Last edited by uy on 20 Jul 2007, 20:46, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Meduzaland-sketchen!

Post by E-M »

Detta är nog min favorit mening: "Utanför fläktbutiken stod Sven Lundin, som också behövde fläkten, för han behövde kyla ner sin epa-traktor som höll på att koka på grund av växthuseffekten som hade börjat breda ut sig." Image Image Image Image

Den passar in men kommer ändå väldigt oväntat Image
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Meduzaland-sketchen!

Post by errrol »

den verkar var mycket bra Image Image
Post Reply