Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Politiska diskussioner
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by gammalhardrockare »

Mona kramas med muslimer i Råslätt i Jönköping. Bildbevis:
http://www.jnytt.se/Read__11002.aspx

Först Jättebebisen och sedan blir det Muslim-Mona. Som jag ser det så kör svenska folket något slags självmordsrace som jag inte fattar, men Månas framstötar kan kanske få folk att vakna upp på något sätt om hon går till överdrifter och jag tror att hon är precis så dum att hon kan göra det.
I både Jättebebisens och Muslim-Monas värld så är en alldeles vanlig svensk arbetare det fulaste och dummaste man kan vara.
Överskottet i statskassan låter Jättebebisen tillfalla de redan välbeställda, Muslim-Mona kommer inte att ändra något oavsett vad hon säger idag. Jättebebisen har redan tagit de obekväma besluten åt Sossarna.
Skillnaden är att sossarna kommer att låta överskotten i statsfinanserna gå till både gamla och nyanlända muslimer.

Jättebebisen värnar om överklassen, Muslim-Mona om den kommande överklassen i Sverige - muslimerna. Det är dem vi alldeles vanliga svenska arbetare ska tvingas försörja via skattesedeln och har vi fräckheten att bli permitterade eller sjuka så ska vi piskas och jagas av det nya snåla välfärdssystemet som Jättebebisen var så snäll och införde åt Muslim-Mona.

Arbeit mach frei!
Judarna led under tyskarna, vi kommer att lida under ett mellanösternkollektiv där svenskarna inte bara kommer att få arbeta ihop till deras försörjning utan även till deras bostäder. Muslim-Mona har nämligen lovat extra sköna skattemiljarder till renovering av miljonprogrammen.
Någon som tror att hon hade lovat detta om dessa bostadsområden till största delen hade bebotts av arbetande svenskar?

Judarna fick skulden över Tysklands dåliga ekonomi. Både jättebebisen och Muslim-Mona låter arbetslösa och sjuka klä skott för de klena statsfinanserna.
När hörde ni någon av politikerna utmåla de sk flyktingarna som stora kostnader?
Nej, en flykting är alltid lönsam oavsett härkomst, försörjning och skäl till asyl.
En svensk som är arbetslös eller sjuk är alltid en stor kostnad. Han är lat, han är en parasit och han är en fuskare.
Känns argumenten och ordvalen igen från Tredje Riket? Byt bara ut arbetslösa och sjuka mot Judar så har ni samma retorik.
Det enda som saknas hos både Jättebebisen och Muslim-Mona är mustachen och vrålandet.
Svenska löntagare har blivit de nya undermänniskorna i Jättebebisens och Muslim-Monas nya mångkulturella mellanösternstat.

Upp med högerarmen och marschera i takt fram mot förfallet och raserandet av ett land som en gång var ett föredöme utomlands.
Nu är det mångkultur och islam som gäller. Svenskar är inget att ha och blir de sjuka eller permitterade så är det deras eget fel för att de har fräckheten att ha lönekrav som är högre än vad Muhammed är beredd att jobba för.
Jättebebisen importerar låglönearbetare i syfte att dumpa svensk lönemarknad. Muslim-Mona importerar nya väljare i syfte att behålla makten och göra Sverige till ett arabiskt-muslimskt mångkulturellt emirat där svenskarna kommer att bli de nya gästarbetarna vars uppgift blir att bevara muslimernas levnadsstandard.

De som tycker att jag överdriver, vad kallar ni Rosengård i Malmö? Vilka är det som finansierar invånarnas liv, sjukvård, utbildning m.m.? Vem är det som betalar deras hyror?
Vilka är det som aldrig kan anklagas för vare sig rasism eller för att vara en stor kostnad? Vilka är det som kommer undan med att förbjuda sina döttrar att träffa svenska killar?
Vilka är det som inte behöver anpassa sig efter någonting medans svenskarna måste både anpassa sig och finansiera deras krav?
Vilka är det som anklagas för att vara inskränkta medan vissa inte behöver lära sig svenska språket ens utan kan ändå ta del av sveriges välfärd?
Vilka har rättigheter och vilka har skyldigheter?

Sverige kommer att bli som ett jättelikt Rosengård och dumma svenskar röstar ideligen fram politiker som gör sitt bästa för att skynda på denna utveckling.

Nu vet jag att vissa av er ännu en gång kommer att anklaga mig för att överdriva och vara apokalyptisk. Men jag har haft rätt tidigare i alla mina framtidsvisioner och jag kommer dessvärre att få rätt även denna gång.
Under åttiotalet så förutspådde jag dagens förfall. Då överdrev jag sade alla.
Nu är vi där. Det blev t o m värre än jag förutspådde.
Jag har tidigare skrivit att moderaterna tog de obekväma besluten åt sossarna, att sossarna mer eller mindre lät dem vinna. Därför var det så få protester från sossarna innan valet. De ville förlora.
Jag fick rätt!
Nu aviserar även sossarna hårdare tag mot sjuka och arbetslösa. Men de slapp att bära hundhuvudet, de slapp att ta de jobbiga besluten.

Jag får rätt. Det får jag alltid.
Last edited by gammalhardrockare on 14 Oct 2007, 15:43, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by ozzman »

Du kan ändå inte jämföra Reinfeldt med Mona S.

Mona missar ju som sgat inte ett tillfälle att kramam muslimer och ondgöra sej över hur hemskt allt svenskt är.
Det enda Reinfeldt har gjort är att prata med muslimska ambassadörer och hävdat att yttrandefriheten i Sverige omöjliggör att staten skulle kunna göra något åt rondellhundar med skägg.
Fan, muslimerna brände ju till och med dockor av Reinfeldt, det har de aldrig gjort av någon sossestatsminister
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by gammalhardrockare »

Josey Wales:

Du glömde att Jättebebisen är exakt lika positiv till fortsatt musliminvandring som Muslim-Mona.
Så mycket araber och skit som vi kommer att ta emot de närmaste åren har vi inte gjort sedan de katastrofala åren när Bengt Westerberg var muslimkramare.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Josey Wales:

Du glömde att Jättebebisen är exakt lika positiv till fortsatt musliminvandring som Muslim-Mona.
Så mycket araber och skit som vi kommer att ta emot de närmaste åren har vi inte gjort sedan de katastrofala åren när Bengt Westerberg var muslimkramare.
Vi får nog se hur det blir med det, visst kommer Sverige fortfarande att ha en hög invandring men så mycket som det skrivs i tidningarn tror jag inte att det blir.
Till och med politikerna själva börjar ju prata om kostnaderna för flyktingmottagningen.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by wiking »

Om Hitler vunnit kriget så hade vi sluppit politiker som Mona och Fredrik Image
Det är som Rockarn säger, det är ingen skillnad på M och S, dom hatar svenska folket lika mycket. Men det verkar ju som att svenska folket vill dö ut, dom röstar ju fram sina egna bödlar var fjärde år.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by ozzman »

wiking wrote:Om Hitler vunnit kriget
Då hade inte jag velat leva i Europa.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by wiking »

Josey Wales wrote:Då hade inte jag velat leva i Europa.
Nej det förstår jag så glad som du är i det utvalda folket.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by ozzman »

wiking wrote:Nej det förstår jag så glad som du är i det utvalda folket.
Det är inte bara det, jag har rent generellt svårt för diktaturer och folkmord, sedan får det vara judar i tyskland eller kulaker i Sovjet som avrättas.

För lite upplysning om vad tokjävlarna hittade på i Tyskland så kan du läsa 3:e rikets uppgång och fall eller Hitler en studie i tyranni. Bägge är standardverk och inte att se som propaganda
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by wiking »

Tredje rikets uppgång och fall har jag faktiskt i bokhyllan, arvegods efter min farfar. Om det är samma bok, är det William L. Shirer som skrivit den? Tjock som bövelen är den i alla fall.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by ozzman »

Just den är det. En riktig tegelsten men mycket intressant. Bl.a så beskrivs Hitlers, trots allt, ganska fascinerande karriär på ett bra sätt.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by gammalhardrockare »

Blanda inte in nazistidioti i detta nu! Vanlig kritik mot islam har inget med nazism att göra, snarare tvärtom. Islam och nazism har mer gemensamt än vad som skiljer dem åt.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Blanda inte in nazistidioti i detta nu! Vanlig kritik mot islam har inget med nazism att göra, snarare tvärtom. Islam och nazism har mer gemensamt än vad som skiljer dem åt.
Hitler var ju som bekant en arabkramare av stora mått och även vår "egen" Ahmed Rami har ju vid flera tillfällen hyllats av smånassarna.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by wiking »

Ahmed Rami och hans radio prgram blir ju anmälda rätt som det är. Vet inte om det fortfarande finns kvar, har aldrig hört det.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by gammalhardrockare »

Förra året minskade antalet personer som söker asyl i EU med 15 procent. Samtidigt ökade antalet asylsökande i Sverige med 40 procent. Hittills i år är ökningen i Sverige med alliansens goda minne 84 procent.

http://www.realtid.se/ArticlePages/2007 ... 57.dbp.asp

Ur texten:

Sverige tar en allt större del av flyktingströmmen till EU. Förra året minskade antalet personer som söker asyl i EU med 15 procent. På fem år har ansökningarna halverats inom unionen. Men inte i Sverige. Bara i år har ansökningarna ökat med 84 procent jämfört med samma period i fjol.

Ökningen är lika stor som den sammanlagda minskningen i Frankrike, Tyskland, Storbritannien, Belgien, Irland, Österrike och Finland tillsammans.

Ska inte ni som röstade på Jättebebisen applådera denna utveckling, eller?
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sossarna befäster sin position bland muslimerna.

Post by wiking »

Läste i någon av gratistidningarna (Metro tror jag det var) att Sverige var bäst på att ta imot flyktingar Image
Post Reply