Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Filmer och Tv-program diskuteras här
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by gammalhardrockare »

Jag vet inte om det är jag som har en ovanligt snuskig och livlig fantasi men vissa filmtitlar låter verkligen suspekta och sätter min fantasi i rullning direkt. Här är några exempel. Kanske ni kan komma på några andra?

UNDER BELÄGRING.
Actionfilm med Steven Seagal.
Får mig att associera till vanlig porrfilm från åttiotalet.
En synnerligen välutrustad kille uppvaktar hängivet en nucka som bor högst upp i en skyskrapa. Han är dock tvungen att knulla sig igenom våningsplan för våningsplan tills han äntligen kan ringa på nuckans dörr och får till slut, efter lång övertalning och kukviftande, äntligen sätta på henne tills kuken slaknar och fåglarna tystnar.

BORN TO RIDE.
Motorcykelfilm med John Stamos.
Kan en titel låta porrigare?
Ung kille lär medelålders och sexuellt förtryckt kvinna att rida och hingsten heter inte Brunte. Kvinnan ger efter för sin sexualitet och förvandlas till ett krävande sexmonster. I slutscenen kommer dock Big John Holmes och bestämmer sig för att verkligen tämja och rida in henne en gång för alla.

HÅRDA BUD.
Gammal slagsmålsfilm från sjuttiotalet med Bud Spencer och Terrence Hill.
Låter som en bögporrfilm.
En gammal folkabuss fullpackad med bögar på semester får motorstopp mitt ute i den kaliforniska öknen. De ber om hjälp vid en ensligt belägen bensinstation där givetvis både ägaren och hans anställda också är fullfjädrade stjärtpojkar. Allt sluter med ett jättegang-bang mitt ute i öknen.

TERMINATOR.
Actionfilm med Arnold Schwartzenegger.
Låter också som en bögporrfilm.
En robotbög från framtiden med världens största kuk kommer till vår tid. "His mission is to fuck mom´s and dad´s son in the ass".
I slutscenen kläms han dock till skrot men plåtkuken får inga skador och lever vidare i flera efterföljare.

HAN KOM, HAN SÅG, HAN SEGRADE.
Ännu en av alla dessa filmer man gjorde på sextiotalet om romarriket. Pinsamt dålig. Titeln är dock hur porrig som helst!
Skulle kunna heta "Han stod, han kom, han slaknade". Julius Caesars son får för sig att resa runt i riket och sodomera alla undersåtar, som belöning blir det ingen skattindrivning och tvångsinskrivningar i armén det året.

gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by gammalhardrockare »

Nu kom jag på en till!
DANTES PEAK.
Actionfilm med Pierce Brosnan. Handlar om vulkanutbrott.
För automatiskt tankarna till en nymfomatisk kvinna som får fontänorgasm efter fontänorgasm. Karlarna står i kö med kuken i näven. Till slut så finner hon sin jämlike i en jättesatsande karl med kroniskt stånd och ständigt välfyllda ballar.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by gammalhardrockare »

Nu kom jag på ännu en film!

Godzilla - Size does matter.

Världens fetaste sumobrottarbög med japans hårdaste stake brakar fram på New Yorks gator och smaskar på varenda militärpolis i röven så rutorna skallrar.
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by retepnoslack »

"RIKSORGANET" ingen film, men en teveserie, som gick för några år sedan med Sveriges riksdag avbildade i dockfolm.

Image
Kul kategori allafall och mycket fantasifullt beskrivet. Det är väl "Hårdrockarens" erotiska skrivarvanor, som sitter kvar i fingerspetsarna.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by gammalhardrockare »

Jalla! Jalla!

Invandrartjej med nymfomatisk läggning blir oavbrutet påsatt så det sjunger om det av en ständig ström av karlar och FORT ska det gå!
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by lumberjack »

Några bidrag från mig.

SÄLLSKAPSRESAN
Kan man inte riktigt se Olli Virtas cellulitspäckade kropp kränga av sig en bikini och ge sig hän åt någon hårig gubbe i +40 årsåldern vid den mycket nedslitna hotellpoolen på någon av Kanarieholmarna?

GENERALENS DOTTER
En thriller som bygger på en bok av Nelsson DeMille
Ett gäng amerikanska marinkårssoldater av diverse könstillhörighet försöker stiga i graderna genom att smörja sin generals dotter, som förövrigt alltid går klädd i kammoraffset. När detta inte lyckas något vidare går de över till att sätta på den sexuellt frustrerade generalskan istället. Minst en bukkakescen med den gamla gumman utlovas.

BEYOND
En gammal skräckfilmsklassiker.
Jag stjäl rakt av från Discshop:"En ung kvinna ärver ett hotell i utkanten av Lousiana. Vad hon inte vet är att det för femtio år sedan fungerade som en port till helvetet, och att det fortfarande är det. Ondskan kommer snart på besök... " Ett helt gäng silikonbrudar tar in på hotellet och de är alla besatta av satan. Nyckeln till helvetesporten finns hos någon av de hästsvansbeprydda manliga anställda men vem? Enda sättat att få nyckelbäraren att avslöja sig är att bjuda ut sitt rövhål. Buttman står för regin.

FINAL FANTASY
Med James Woods i en av huvudrollerna... Say no more.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by gammalhardrockare »

Lumberjack:

Vad är en "bukkakescen" Image
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by lumberjack »

http://en.wikipedia.org/wiki/Bukkake

Hehe, man lär så länge man har lever...
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by gammalhardrockare »

Nä men fy fan...
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by uy »

LumberJack wrote:Några bidrag från mig.

FINAL FANTASY
Med James Woods i en av huvudrollerna... Say no more.
För mig har Final fantasy aldrig låtit som en porrfilm, efterssom den är baserad på en av världens mest sålda spelserie.
Skitarna ska va' lika långa i år
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by ozzman »

För en handfull dollar & För några få dollar mer

Är en duo filmer som handlar om en flottig, svettstinkande horköpare vid namn Horst Spritzensprieder från Düsseldorf som smyger runt i Warsawas horkvarter med pengar i händerna och köper nergångna Polska industriluder vars besudling sedan filmas.
I fortsättningen, För några få dollar mer har den tyske horköparen fått ett litet arv efter sina förädrar som han inte är sen att omsätta i förnedring av nya Polskor, men pga. EU-inträdet har priserna gått upp i Polen även inom detta gebit.
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by retepnoslack »

När vi ändå är inne på tevespel och Squaresofts "Final Fantasy", så kanske ni kommer ihåg deras klassiker till "snes", som hette "Secret of Mana".

Några kompisar skojade alltid med mej, eftersom jag var så fruktansvärt INNE i det spelet och kallade det för: "Sekret of Mama", som lät minst sagt slibbigt.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by Jungbacka Erik »

Repmånad. En bondagefilm?
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by gammalhardrockare »

Repmånad. En bondagefilm?
Den var fyndig! Image
whonka
Periodare
Posts: 340
Joined: 21 Oct 2004, 09:46
Location: Jämtland

Filmtitlar som låter som porrfilmer.

Post by whonka »

Eddie Meduzas: Jag har världens största... låter som en porrfilm. Fast endel av den är väl redan porrfilm.
Post Reply