JannePava

Presentera er själva här
JannePava
Glad amatör
Posts: 36
Joined: 17 Nov 2007, 12:49
Location: Tjörn (i röva)

JannePava

Post by JannePava »

Hej å hallå dåsom era kukronkare.
Janne heter jag och har alltsedan 1992 dyrkat Eddie Meduza efter att ha träffat honnom på folkparken hemmavid 3 timmar innan öppningsdax. Trevligare människa får man fan leta efter. "Stå inte ute å frys, kom mä in i stället" sa Errol, å jag...den halvblyge 15åringen följemed sin store idol in på parken några timmar innan parken öppnade för allmänheten. "Du har väl inga knivar å gaflar å sån skit på dig?" sa Eddie. Nejdå! Svarade jag och myste i min idols sällskap medans han packade upp kareoke utrustningen (Roarin cadillacs var inte med)"Hallå där!!! Ut med dig för fan, vi har inte öpnat än!!!" Ljöd dörrvaktens stränga röst (Pga enormt liten penis). Jag sket nästan på mig men fick fram ett nervöst, öhhh...jag är med han där...och pekade på Errol. Joförfan...grabben ä me mej replikerade Eddie snabt och vakten gick anabolastinn sin väg. Jag hadde bara ett tommt Prince-cigarett paket att få autografen på...men det paketet skall jag bygga en plexiglas monter till snart och brandförsäkra det till 1500.000:-. Ja det var historien om hur jag lärde mig älska Eddie Meduza vilket jag egentligen gjorde 6 år tidigare när jag fick låna kasetten Gasen i botten av min kusin...nej det var väl själve fan vad jag svamlar...kort sagt...jag är en helt vanlig kukronkare som anser att Errol Norstedt inte är en idol...snarare min GUD!!!Och framförallt är han INTE död, han har bara lämnat denna världen!!! Era jävla kukronkare Image
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

JannePava

Post by E-M »

Mycket rolig läsning. Låter underbart!

Du har ingen bild på ciggpaketet?
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

JannePava

Post by Långis »

Du har hamnat på precis rätt forum Image
Sketatrevlig historia. Vill gärna också ha en bild på paketet. Vilket minne!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

JannePava

Post by uy »

Trevlig historia. Image Det är alltid trevligt med historier om möten med Eddie.
Skitarna ska va' lika långa i år
JannePava
Glad amatör
Posts: 36
Joined: 17 Nov 2007, 12:49
Location: Tjörn (i röva)

JannePava

Post by JannePava »

Hur lägger man förresten upp en bild här? Måste man ha en webaddres att hänvisa till eller?
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

JannePava

Post by uy »

ladda upp bilden på denna sida. sedan är det bara att länka till bilden på forumet. Image
http://www.imageshack.us/
Skitarna ska va' lika långa i år
JannePava
Glad amatör
Posts: 36
Joined: 17 Nov 2007, 12:49
Location: Tjörn (i röva)

JannePava

Post by JannePava »

Jaaa...gottfolk...
Jag har undvikit forumet...och människor överhuvudtaget ett tag . Min unika Eddie autograf fans ju somsagt på ett gammalt cigarettpaket. Efter att ha skrivit om det här på Meduzaland tänkte jag plåta paketet, så jag letade i baren hemma...min första reaktion var att det inte fanns en dammråtta i baren...och änn mindre något tomt cigarrettpaket!!!
Well well...min sambo har tydligen varit vänlig och advetsstädat i baren, och då hon röker och jag röker ibland är tomma cigarettpaket ingen ovanlighet. Sålunda kan hon inte alls utesluta att det unika "Eddie paketet" blivit kastat i soptunnan. Jag har letat överallt och känner just nu att detta är något jag inte orkar prata om...det är för jobbigt heltenkelt...lika bra att låta livet gå vidare och försöka se frammåt. Eddie Meduzaa lever och jag med....så låt oss göra det bässta av saken fastän det känns svårt.
JannePava
Glad amatör
Posts: 36
Joined: 17 Nov 2007, 12:49
Location: Tjörn (i röva)

JannePava

Post by JannePava »

Det var längesen jag grät sist....men nu var det fan befogat... Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

JannePava

Post by uy »

Jag beklagar sorgen, Janne. Verkligen tråkigt. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

JannePava

Post by Långis »

ofan, låter inget vidare...
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

JannePava

Post by 2meterhansson »

Ja fy fan, det var verkligen tragiskt.
Det är därför det bara är jag som städar sovrummet och vardagsrummet, för det är där alla Eddie prylar finns.
Last edited by 2meterhansson on 28 Dec 2007, 19:05, edited 1 time in total.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

JannePava

Post by wiking »

Jo det var tråkigt, men att en vuxen man börjar gråta över det Image
JannePava
Glad amatör
Posts: 36
Joined: 17 Nov 2007, 12:49
Location: Tjörn (i röva)

JannePava

Post by JannePava »

wiking wrote:Jo det var tråkigt, men att en vuxen man börjar gråta över det Image
Ja OK, jag kanske borde gråta över växthusefekten, Irakkriget eller dom stackars nycktra negerbarnen i Afrika istället...MEN NU RÅKAR JAG ÄLSKA EDDIE MEDUZA OCH DET TÄNKER JAG FAN INTE SKÄMMAS FÖR...KUKSUGARE!!!
JannePava
Glad amatör
Posts: 36
Joined: 17 Nov 2007, 12:49
Location: Tjörn (i röva)

JannePava

Post by JannePava »

Förresten tänker jag fortsätta leva i den inbillade tron att nämnda ciggpaketsautograf ligger i en flyttlåda på vinden...chansen att så är fallet torde vara 1 på 50 eller något åt det hållet...med mycket alkohol ska det fan gå att hålla illusionen vid liv...
Last edited by JannePava on 18 Jan 2008, 23:55, edited 1 time in total.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

JannePava

Post by wiking »

Du får väl höra med kärringen om hon städat bort det eller inte, det borde hon väl komma ihåg.
Men det kanske är du som är kärringen i ditt förhållande.
JÄVLA FITTA!!
Post Reply