Mot Salem....

Politiska diskussioner
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Mot Salem....

Post by wiking »

Ja det tas ju aldrig några kraft tag mot dom rilktiga vandalerna, det vill säga AFA. AFA kan göra vad dom vill medans dom folkvalda tittar bort. Det är landsförrädare som styr Sverige, glöm inte det.

Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

Mot Salem....

Post by Andreas »

Ja en hög med tattare är det
Last edited by Andreas on 08 Dec 2007, 22:29, edited 1 time in total.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Mot Salem....

Post by rex »

Mmm,knepigt detta att V-aktivisterna är de som beväpnar sig och vandaliserar både människor och egendom,ändå vinklas det alltid från medias håll som att det är "de högerextrema" som är roten till allt ont.....
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Mot Salem....

Post by raggarjojje »

wiking wrote:Det är landsförrädare som styr Sverige, glöm inte det.
Ja det är åt helvete. Man borde göra en statskupp så det blir ordning och reda i Sverige.
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Mot Salem....

Post by raggarjojje »

Martinsson wrote:"Nu är det dags för en ny ledare, New Order in Sweden...."


Image Image Image Image Image Image Image Image
Exakt!
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Mot Salem....

Post by raggarjojje »

Jag tror inte att Eddie var någon nazist/rasist.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Mot Salem....

Post by Långis »

ja, man kanske skulle ha begett sig till salem för att sparka lite nazzar Image
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Mot Salem....

Post by ozzman »

Jag tycker nazistynglen och AFA-packet kan få sparka ihjäl varandra bäst de orkar.
Som vanligt så blir det ändå vi vanliga (dumma) skattebetalare som får stå för notan.
Lika drägg leka bäst.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Mot Salem....

Post by wiking »

"naziynglen" bråkar inte. Men jag håller med om att dom borde få göra upp utan polisens inblandning, rödingarna skulle då bli totalt slaktade.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Mot Salem....

Post by wiking »

Men det görs oftast med våld. och om vi talar om Salem så är det långi ifrån bara NS folk där. NSF exempelvis ställde inte upp alls i år.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Mot Salem....

Post by ozzman »

wiking wrote:"naziynglen" bråkar inte. Men jag håller med om att dom borde få göra upp utan polisens inblandning, rödingarna skulle då bli totalt slaktade.
Åh ja, nog finns det bra många killar som gärna spöar skyltfönster och skolgårdar även hos nassarna.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Mot Salem....

Post by wiking »

På -90 talet så var det nog så ja, men det går inte att jämföra den nationella rörelsen då och nu. Då var det mest fulla skinskallar som söp och levde rövare.
Så är det inte i dag. Men visst, det finns självklart undantag, men det är ovanligt.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Mot Salem....

Post by E-M »

Wiking:

Man får känslan av att du är ett litet nazziyngel själv.

Självklart finns det undantag, jag skulle dock säga att det är tvärtom: Undantagen är dem som inte bråkar.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Mot Salem....

Post by wiking »

on 12/09/2007 at 22:43:28, E-M wrote:Wiking:

Man får känslan av att du är ett litet nazziyngel själv.

Självklart finns det undantag, jag skulle dock säga att det är tvärtom: Undantagen är dem som inte bråkar. [/quote]
Och?
I så fall så vet jag mer om dom än dig. Och nej, undantaget är inte de som inte bråkar.
Men jag tror inte det är någon ide att försöka övertyga någon här, flera har redan sina förutfattade meningar och det spelar ingen roll om jag skriver här att det inte är som ni tror.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Mot Salem....

Post by Långis »

De vänner jag har som kan betecknas som nynazister tillhör allra högsta grad skaran som går ut och klubbar invandrare på kvällarna.
Sen finns ju förstås "kostymnazzarna" och de argumenterar med sin verbala förmåga istället, men en okvalificerad gissning från min sida är att de båda grupperna är ungefär lika stora i landet.

Viking: Vi har ju alla våra skilda åsikter och det är beundransvärt att du står för dina oavsett om jag som privatperson håller med eller inte. Att diskutera och vara oense är ju en rätt stor del av forumeriet.
Last edited by Långis on 10 Dec 2007, 00:52, edited 1 time in total.
Post Reply