USA-valet

Politiska diskussioner
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

USA-valet

Post by ozzman »

on 11/11/2008 at 01:14:08, Overkill wrote:Är inte så insatt i amerikansk politik faktiskt, men jag tyckte inte att varken Macain eller Obama kändes riktigt klockrena som presidenter faktiskt. Men nu vann ju som bekant Obama och det är väl bara att hålla tummarna för att han gör sitt jobb bra. Han lär ju i vilket fall bli en bättre president än Bush. [/quote]

Fred Thompson skulle ha varit klockren.
http://www.ontheissues.org/Fred_Thompson.htm



rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

USA-valet

Post by rex »

Måste( ehuru ovilligt) ställa mig på överklassmaffians sida i denna fråga,Judarna är ett mycket coolt folk som dessutom saknar motstycke i mellanöstern.

Man bör dessutom ha i åtanke att de är Muslimernas svurna fiender,det du Wiking Image

Antisemit finns ingen anledning att vara,tvärtom,Judarna är på vår sida Image

Förövrigt tycker jag att ni skall sluta hacka på Wiking,han verkar ju vara en hyvens kille Image
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

USA-valet

Post by hakan »

Rex:

Jag tror att wiking är fullt kapabel att stå för sina åsikter, och att försvara dem. Sen att det är roligt att driva med folk ibland - det är ju en annan sak.

Själv har jag blivit kallad både judesvin och nazistjävel. Blir ju lätt så när man ligger på topp.. Image
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

USA-valet

Post by ozzman »

Wiking får tycka hur illa han vill om judar men det skulle vara intressant att veta varför han gör det.
Jag har svårt att tro att det bara beror på att han anser att de äger många banker.
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

USA-valet

Post by hakan »

JW:

Han anser förmodligen att Judarnas kollektiva agerande i världen minskar hans chanser att bli en prominent medborgare. Image

Lite som att säga: jävla negrer, de har tagit över löpning och boxning, jag som hade velat bli världsmästare i supertungvikt!
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

USA-valet

Post by wiking »

on 11/11/2008 at 20:55:10, rex wrote:Förövrigt tycker jag att ni skall sluta hacka på Wiking,han verkar ju vara en hyvens kille Image [/quote]

Hehehe det får man tacka för, det värmer bra efter några dagars frånvaro Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

USA-valet

Post by rex »

Jomen,det gäller för oss outsiders att värja oss för öfverklassmaffians övergrepp Image
Blitzsturm
Glad amatör
Posts: 30
Joined: 15 Nov 2008, 10:46
Location: Blattnicksele

USA-valet

Post by Blitzsturm »

Verkar som om att här finns vissa tongivande element som verkligen tycker det är synd att utvecklingen INTE går åt det håll som Eddie luftar i låten "Heja USA".

"...och ta alla oljearabjävlar..." och allt vad fan det nu är.

Undrar för övrigt vem som (indirekt eller direkt) orsakat det irakiska folket mest lidande, Bush eller Saddam. Ingen av dem är ju direkt någon fredsduva... båda verkar lika sjuka i huvudet.
Vill man ha fortsatt krigande kan vi ju lika gärna "borra ett hål i j..."
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

USA-valet

Post by ELN »

Som farfar sa: Varför skickar dom inte Bush på den första mars-resan
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

USA-valet

Post by hakan »

Bush skulle aldrig klara en resa till Mars.

Det innebär nämligen att man måste komma överens med sina medresenärer i ca 520 dagar..... Image

Jag skulle tippa på att han blir utslängd redan efter 5 med motivationen "Waste of oxygen".
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

USA-valet

Post by ELN »

Bush skulle aldrig klara en resa till Mars.
Det är ju själva meningen

Det innebär nämligen att man måste komma överens med sina medresenärer i ca 520 dagar.....
Han skulle givetvis åka själv
Jag skulle tippa på att han blir utslängd redan efter 5 med motivationen "Waste of oxygen".
"Waste of oxygen" indeed
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

USA-valet

Post by hakan »

Jag tycker att man borde ge honom en överdos LSD intravenöst, och därefter placera honom i en vapendepå och stänga dörrarna. Image
Blitzsturm
Glad amatör
Posts: 30
Joined: 15 Nov 2008, 10:46
Location: Blattnicksele

USA-valet

Post by Blitzsturm »

Hakan! Det där är slöseri med finfina psykedeliska droger! Ge det till någon underlig konstnär eller rockstjärna istället, och filma hela kalaset...

Nej, nu blev det lite väl OT här. Sry...
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

USA-valet

Post by hakan »

Det behövs så lite syra för att det ska bli en överdos, så det gör inget. Image

OT är detta forumets signum, kan man säga. Härom veckan fick jag en reprimand av Admin för att jag höll mig för mycket till topic. Image

Det är därför man älskar Meduzaland!
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

USA-valet

Post by ozzman »

on 11/18/2008 at 00:29:17, Hakan wrote:Bush skulle aldrig klara en resa till Mars.

Det innebär nämligen att man måste komma överens med sina medresenärer i ca 520 dagar..... Image

Jag skulle tippa på att han blir utslängd redan efter 5 med motivationen "Waste of oxygen". [/quote]

Jag tror att Bush tillhör de presidenter som liksom Reagan, Nixon och Kennedy kommer att omvärderas av historien, och då i positiv riktning som Reagan och Nixon, inte som Kennedy i negativ riktning.

Jag tror inte att Bush kommer att nämnas i samma andetag som Reagan eller de två Roosevelts men han kommer nog att få en viss upprättelse för att han gick in och stod upp mot den muslimska terrorismen.
Minns vilket liv det var om Reagans hårda linje mot Sovjet och hur mycket skäll han fick för det, och det vart ju ganska bra till slut får man väl säja.

Naturligtvis kommer han aldrig att bli omvärderad bland terroristkramarna i svensk media men internationellt.
Post Reply