Förjävligt!

Länkar till andra intressanta sidor
Post Reply
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Förjävligt!

Post by E-M »

Det rubriken syftar på är det här: http://nyhetskanalen.se/1.392529/2008/0 ... debypappan. Jag fattar inte hur man kan vilja ge mannen fängelse överhuvudtaget? Fattar inte heller varför det diskuteras att han skulle vara psyksjuk.

Är samhället så jävla uppochnervänt att det anses underligt att en man som fruktar för sitt och sin famlijs liv, som dessutom har blivit trakaserad i år av samma gäng de blir hotade av. Är det då så jävla konstigt att han får nog och gör något sådant drastiskt?
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Förjävligt!

Post by wiking »

Förmodligen får han inte fängelse alls, hörde jag nyss. Och det ska han inte ha heller.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Förjävligt!

Post by ozzman »

Han försvarade sin familj, sitt hus och sin mark. Precis vad varje man förväntas göra.
Han skall ha medalj och bli staty på det lokala torget
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Förjävligt!

Post by gammalhardrockare »

Håller med JW, karln är ju en hjälte! En av de sista i det här jävla pellejönslandet.
Tur att man inte längre röstar på några av de sju traditionella pellejönspartierna, eller hur JW?
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Förjävligt!

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Håller med JW, karln är ju en hjälte! En av de sista i det här jävla pellejönslandet.
Tur att man inte längre röstar på några av de sju traditionella pellejönspartierna, eller hur JW?
He, he
Jag har fortfarande inte bestämt om det finns något parti som är värd min röst i nästa val.
Jag står och velar mellan om jag skall rösta på något av de lite mindre usla alternativen(M, FP eller C) eller om jag skall ge fan i det totalt.
Jag måste säja att det bär emot att rösta på något parti överhuvud taget som det ser ut, bara tokvänster allihopa.
Som jag skrivit tidigare, Gösta Bohman måste lida i sin grav när han ser vad M blivit under klotjohans ledning.

Det lutar åt att jag röstar på Reagan 2010
Last edited by ozzman on 25 Apr 2008, 12:00, edited 1 time in total.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Förjävligt!

Post by wiking »

Ja Moderaterna har vi mycket att tacka, det var faktiskt dom som var första partiet att uttrycka sig positivt till mångkultur. Fast då hette dom Högerpartiet.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Förjävligt!

Post by Långis »

Jag fick lite förvånade blickar av mina arbetskamrater när jag uttryckte glädje över att han släpptes.
Som vanligt var man den ende som såg saker klart vid fikabordet - övriga ville snöpa honom...
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Förjävligt!

Post by 2meterhansson »

Japp, jag håller med er, han ska ha medalj + ett pressentkort hos närmsta vapenaffär så han kan ladda upp med mer ammunition.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Förjävligt!

Post by E-M »

http://nyhetskanalen.se/1.419996/2008/0 ... deby_frias Det glädjer mig att läsa att han har blivit frisläppt. Skönt att det är någon jävla ordning i alla fall.

Det som stör mig är det här:

"Den 50-årige pappans psykiatriska hälsotillstånd har bedömts i en rättspsykiatrisk undersökning. Slutsatsen är att den 50-årige pappan begått gärningarna under en allvarlig psykisk störning. Det har också konstaterats att mannen lider av neuropsykiatriska störningar med diagnoser som adhd och Tourettes syndrom."

Om han nu hade haft en störning borde han väl ha reagerat lite starkare redan när allt började? Jag skulle snarare anse att han var riktigt klar i huvudet när han sköt. – "Den 50-årige pappan har själv förklarat sitt handlande med att han var övertygad om att pojkarna kommit till gården för att döda hans 19-årige son och dennes kamrat."

Tror tusan att han försvarar sig då!
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Förjävligt!

Post by wiking »

Löjligt att dom sätter namn på normala, mänskliga instinkter. Men hela samhället blir ju bara mer och mer onormalt.
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Förjävligt!

Post by errrol »

E-M wrote:http://nyhetskanalen.se/1.419996/2008/0 ... deby_frias Det glädjer mig att läsa att han har blivit frisläppt. Skönt att det är någon jävla ordning i alla fall.

Det som stör mig är det här:

"Den 50-årige pappans psykiatriska hälsotillstånd har bedömts i en rättspsykiatrisk undersökning. Slutsatsen är att den 50-årige pappan begått gärningarna under en allvarlig psykisk störning. Det har också konstaterats att mannen lider av neuropsykiatriska störningar med diagnoser som adhd och Tourettes syndrom."

Om han nu hade haft en störning borde han väl ha reagerat lite starkare redan när allt började? Jag skulle snarare anse att han var riktigt klar i huvudet när han sköt. – "Den 50-årige pappan har själv förklarat sitt handlande med att han var övertygad om att pojkarna kommit till gården för att döda hans 19-årige son och dennes kamrat."

Tror tusan att han försvarar sig då!

dessutom så hade dom andra tillhyggen vilket borde få vem som helst att förstå vad dom ville egentlgien, för vaf tänker folk om flera kommer in på gården med vapnen? jo att dom vill skada en och vad gör man då? försvarar sin familj
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Förjävligt!

Post by ELN »

Givetvis
Post Reply