Landstingen ska homoutbildas...

Politiska diskussioner
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Landstingen ska homoutbildas...

Post by gammalhardrockare »

Kommunisterna anser att det är vårdens fel att homosexuella är sjukare än andra.
http://www.sr.se/uppland/nyheter/artikel...el=2029381

Kanske borde man istället informera homosarna om basal sexualhygien istället, att rövknull med en massa olika partners av samma kön knappast är det nyttigaste och minst riskabla man kan ägna sig åt.

Det blir bara dummare och dummare i detta land.
Men det mest skrämmande är att inget av de sex resterande riksdagspartierna kommer att protestera mot sådana här vansinniga förslag. Tvärtom, de kommer att få gehör, var så säkra!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Landstingen ska homoutbildas...

Post by Långis »

Analsex är väldigt vanligt förekommande även hos heterosexuella och påståendet att bögars rövhål är så mycket smutsigare än heterosexuella kvinnors tvivlar jag på.
Rövhål som rövhål...
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Landstingen ska homoutbildas...

Post by hakan »

Analsex är väldigt vanligt förekommande även hos heterosexuella och påståendet att bögars rövhål är så mycket smutsigare än heterosexuella kvinnors tvivlar jag på.
Rövhål som rövhål...
Precis, fetta som fetta om den så sitter på en höna. Image

GH: vem säger att alla bögar har "massa" sexpartners? dessutom fungerar kådis även för bögar som vill knulla runt, skulle jag tro.
Last edited by hakan on 27 Apr 2008, 02:05, edited 1 time in total.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Landstingen ska homoutbildas...

Post by gammalhardrockare »

Hakan:

Att homosexuella ofta lever ett mycket mer promiskuöst liv än normalsexuella är knappast någon hemlighet. Det var ju t o m upp till debatt på TV:n för ett tag sedan.
Man undrade varför bögar var så lössläppta.
Svaret blev naturligtvis så korrekt som möjligt: De var ju så mycket öppnare för kontakter med nya människor, de var fördomsfria, livsbejakande osv.
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Landstingen ska homoutbildas...

Post by hakan »

Det är som att säga att alla straighta killar bara har en partner..

Dessutom som sagt, det finns kondom. Alltså inget skäl att skylla det på läggningen.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Landstingen ska homoutbildas...

Post by wiking »

Homosex och tidelag ska ses som normalt och pedofiler som offer. Män ska vara kvinnor, kvinnor ska vara män och barn får inte längre vara barn.
Hela världen är på väg åt helvete.
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Landstingen ska homoutbildas...

Post by hakan »

Homosex och tidelag ska ses som normalt och pedofiler som offer. Män ska vara kvinnor, kvinnor ska vara män och barn får inte längre vara barn.
Hela världen är på väg åt helvete.
...och det vill vi i SverigeDemokraterna ändra på!
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Landstingen ska homoutbildas...

Post by ozzman »

wiking wrote:och barn får inte längre vara barn.
Problemet nu för tiden är snarare att barn får vara barn alldeles för länge.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Landstingen ska homoutbildas...

Post by wiking »

Nej det är det inte. Att det daltas för mycket med dom när dom kommer upp i puberteten har inte med saken att göra. Jag tänker mer på när barn är barn. Det görs stringtrosor i barnstorlekar, skönhetstävlingar och annat skit. Det är det jag menar att barn inte får vara barn.
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Landstingen ska homoutbildas...

Post by hakan »

Nej det är det inte. Att det daltas för mycket med dom när dom kommer upp i puberteten har inte med saken att göra. Jag tänker mer på när barn är barn. Det görs stringtrosor i barnstorlekar, skönhetstävlingar och annat skit. Det är det jag menar att barn inte får vara barn.
Visst finns det sånt. Men frågan är ju varför det finns; att skönhetsidealen har gått överstyr, att man måste plastikoperera sig för att anses normal, att det anordnas skönhetstävlingar för 10-åringar, osv.

Visst det var mycket bättre på Emil & Saltkråkans tid, då var det lek och avslappnat och barnen fick växa i sin egen individuella takt. Men eftersom man inte kan vrida tilllbaka klockan, så får man utgå ifrån det som finns idag. Det mångkulturella, usa-inspirerade samhället, med näst intill sinnessjuk marknadsmässighet. Helt utan egen kulturell värnrätt.

Detta har dock ingenting att göra med homosexualitet. Jag säger såhär: Hellre en svensk bög än en islamisk fundamentalist som är oförmögen eller ovillig till en samhällsanpassning.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Landstingen ska homoutbildas...

Post by wiking »

Ja antingen en tidsmaskin eller ett nytt styre. Det andra är nog lite lättare fast det inte blir lätt.
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Landstingen ska homoutbildas...

Post by hakan »

Nytt styre tror jag inte på, det påverkar inte de utländska influenserna. Nu har vi borgerligt styre och barnen lär inte få det särskilt mycket bättre.

Så länge som vi har USA som förebild, kommer klyftorna att öka i samhället, och EU gör allt för att radera vår nationella medvetenhet.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Landstingen ska homoutbildas...

Post by wiking »

Det beror helt på vilket styre vi skulle få.
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Landstingen ska homoutbildas...

Post by hakan »

Vad skulle det vara för specialstyre då, som på fyra år lyckas förändra en hel befolkning?

Nazister? Sverigedemokraterna? Tror du på det själv?
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Landstingen ska homoutbildas...

Post by ozzman »

wiking wrote:Nej det är det inte. Att det daltas för mycket med dom när dom kommer upp i puberteten har inte med saken att göra. Jag tänker mer på när barn är barn. Det görs stringtrosor i barnstorlekar, skönhetstävlingar och annat skit. Det är det jag menar att barn inte får vara barn.
Där handlar det inte om varken styre eller vilka länder vi får influenserna ifrån utan helt enkelt om att föräldrar idag lever genom sina barn.
Alla förälderns misslyckade drömmar och förhoppningar skall det stackars barnet uppfylla varje sej det är skönhetstävlingar, idrott eller bantningskurer bara för att nämna några saker.
Att inte föräldrar idag kan se till barnets bästa har naturligtvis inget med varken USA, judarna eller små gröna män från Mars att göra utan beror på att vi pga samhällssystemet (högskattesamhället) måste dumpa våra barn på statliga indoktrinerings/utbildningsinrättningar från det att de är mindre än två år gamla.
Detta gör att föräldrar får dåligt samvete och försöker kompensera för det genom att försöka hitta på sätt att göra barnen lyckliga och när man försöker hitta på sätt att göra någon annan lycklig så tittar man ju som bekant gärna på vad som skulle göra en själv lycklig, och det är då det går fel.

Post Reply