Danne I Dasset
Danne I Dasset
Ja visst är det
Danne I Dasset
Om ni googlar "rennedredda" så kommer jag Danne I Dasset i egen hög person, upp som enda sök träff, slå de ni..
Danne I Dasset
on 09/22/2008 at 23:29:14, ELN wrote:Om ni googlar "rennedredda" så kommer jag Danne I Dasset i egen hög person, upp som enda sök träff, slå de ni.. [/quote]
Sedär, men va i herrans namn är det?
Sedär, men va i herrans namn är det?
Danne I Dasset
Rennedredda=Diarré eller Rännskita som di säger i 08 området och är vad det låter Drit(Skit) Som Renner(Rinner) och är det riktiga bohuslänska ordet för diarré
Danne I Dasset
Kan ni tänka er vad tiden går fort, de var snart ett år sedan jag registrerade mig här.
-
- Levertransplanterad
Danne I Dasset
Ja tiden går fort när man har roligt Nästan för fort, snart är man väl en röten gubbe på 40 år
Danne I Dasset
Ursh säg inte så
Danne I Dasset
Hallo i lingongrottan, nu är det full fart på nätet igen, så nu får ni ta MIG i kragen om jag inte är här om kvällarna
-
- Levertransplanterad
Danne I Dasset
Hej på dig Evert
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Danne I Dasset
on 02/01/2011 at 22:24:20, Per Hummer wrote:Hej på dig Evert [/quote]Boogie Woogie!
Danne I Dasset
Tillbaka efter ännu ett datorras och på tok för mycket jobb!
Re: Danne I Dasset
Jag har så här i efterhand fått reda på att några av våra alster florerade på den lokala högstadieskolan då för tiden. Och idag fick jag förfrågan om låtarna finns på Youtube. Det är kanske dags att leta fram detta gamla, och innerligt tramsiga, material.
Re: Danne I Dasset
Nu visar det sig att den externa hårddisken ligger i en låda i samma rum som lillgrabben sover, så jag får nog vänta tills imorgon med att gre i det.