Fyfan!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fyfan!

Post by rex »

Min hustrus yngste son har barnkalas och jag har ingenstans att ta vägen.............
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fyfan!

Post by gammalhardrockare »

Kan du inte skrämma iväg dem på något sätt? Uppträd underligt, bjud dem på lite godis och fråga dem sedan om de vill smaka på riktigt "godis" samtidigt som du tar dig i skrevet och liknande... Image Hjälper inte det så preparera tårtan med arsenik och lut.

Eller också så kan du ju bara slå dem tills de springer hem.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fyfan!

Post by rex »

GammalHardrockare wrote:Kan du inte skrämma iväg dem på något sätt? Uppträd underligt, bjud dem på lite godis och fråga dem sedan om de vill smaka på riktigt "godis" samtidigt som du tar dig i skrevet och liknande... Image Hjälper inte det så preparera tårtan med arsenik och lut.

Eller också så kan du ju bara slå dem tills de springer hem.
Bra ideer bägge två Image Bara frågan hur hustrun ställer sig till det.....för att inte tala om barnens fäder när de kommer hem och berättar om den konstige farbrorn som ville bjuda på "godis" Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fyfan!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Jo det stämmer, men å andra sidan så kommer ditt hus att garanterat vara det barnfriaste huset i stan! Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fyfan!

Post by rex »

GammalHardrockare wrote:Rex:

Jo det stämmer, men å andra sidan så kommer ditt hus att garanterat vara det barnfriaste huset i stan! Image
Ja,vafan!! Det har jag inte tänkt på!!!!!! Tål att tänka på,detta...
Post Reply