Meduzaland t-shirt

Diskutera allt som rör forumet här
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Meduzaland t-shirt

Post by wiking »

Vore det inte skit cooooolt med en Meduzaland t-shirt Image
Vad tycker ni om det förslaget?
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Meduzaland t-shirt

Post by E-M »

Låter som en rolig idé. Alla kan ju (dem som vill) designa varsin t-shirt på t.ex. denna sidan: http://www.uniprint.se/content/blogcategory/52/76/. Sedan röstar vi om den bästa. Och om intresse finns kan vi ju trycka upp några.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Meduzaland t-shirt

Post by Jungbacka Erik »

Kul idé. Har själv lekt med tanken att designa någon t-shirt ev. med nån kul text till men som vanligt har jag ju svårt att få tummen ur. Skulle ju va skoj om medlemmarna själva kom med bidrag å att vi som E-M skrev röstade fram en bild.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Meduzaland t-shirt

Post by wiking »

Du har inte möjligen lust och möjlighet att skicka en bild på den gamla loggan Image
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Meduzaland t-shirt

Post by E-M »

Jag kan gärna fösöka knåpa ihop ett förslag, tycker det är rätt skoj att pilla med sådant. Lägger upp det här när det är färdigt.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Meduzaland t-shirt

Post by E-M »

En rätt medioker tröja, men det är ett förslag i alla fall. Lägger nog upp några andra någon dag.

Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Meduzaland t-shirt

Post by Långis »

Om ni vill så kan jag lägga upp tröjor på den shop som jag har: http://polyshop.se/eleganten/

Naturligtvis utan att själv ta betalt.Kostnaden borde blir 150 kronor per tröja. Fortfarande åt helvete dyrt, men vad gör man?
Har planer på att själv ge mig in i tröjtryckarbranchen, men det ligger nåt år fram i tiden... Då blir det lite lättare att designa och sälja egentillverkade tryck.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Meduzaland t-shirt

Post by Jungbacka Erik »

wiking wrote:Du har inte möjligen lust och möjlighet att skicka en bild på den gamla loggan Image
Nja, lust och lust, men här är den i alla fall:
Image
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Meduzaland t-shirt

Post by wiking »

Jag funderar på att trycka en Eddie jul t-shirt lagom till, tja, jul kanske Image Är det någon som i så fall är intresserade av att köpa en?
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Meduzaland t-shirt

Post by Långis »

wiking wrote:Jag funderar på att trycka en Eddie jul t-shirt lagom till, tja, jul kanske Image Är det någon som i så fall är intresserade av att köpa en?
Ja för fanken! Blir den snygg och trycket i bra kvalité så är jag klart på!
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Meduzaland t-shirt

Post by wiking »

Långpanna wrote:Om ni vill så kan jag lägga upp tröjor på den shop som jag har: http://polyshop.se/eleganten/

Naturligtvis utan att själv ta betalt.Kostnaden borde blir 150 kronor per tröja. Fortfarande åt helvete dyrt, men vad gör man?
Har planer på att själv ge mig in i tröjtryckarbranchen, men det ligger nåt år fram i tiden... Då blir det lite lättare att designa och sälja egentillverkade tryck.
Skulle precis beställa två styckna, en tilll mig och en till far Image
Men väntar tills man kan betala med kort, hoppas dom får igång det snart.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Meduzaland t-shirt

Post by wiking »

Långpanna wrote:Ja för fanken! Blir den snygg och trycket i bra kvalité så är jag klart på!
Gött att en är på iaf.
Det är ju alltid en sådan fruktansvärd respons på trådarna man startar här på Meduzaland Image
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Meduzaland t-shirt

Post by 2meterhansson »

Jag har kontakter så jag kan få dom för 100 kr + frakt

Motivet måste ligga på en fil och det måste vara över 20 st och så måste det vara enfärgstryck helst svart.

wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Meduzaland t-shirt

Post by wiking »

Nu har jag i alla fall fått tummen ur och gjort en t-shirt, blir den bra så trycks det några till som säljs här på meduzaland till medlemmar.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Meduzaland t-shirt

Post by ozzman »

wiking wrote:Nu har jag i alla fall fått tummen ur och gjort en t-shirt, blir den bra så trycks det några till som säljs här på meduzaland till medlemmar.
Jag kan mycket väl vara spekulant. men jag vill se resultatet först.
Post Reply