Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Politiska diskussioner
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by gammalhardrockare »

JW:

Du har helt rätt!
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by hakan »

Okej, så om jag förstår er rätt så ska alla muslimer ut, medan alla ex. jugoslaver, polacker, balter, ryssar, negrer (från icke-muslimska länder) och zigenare ska stanna och leva på kriminalitet och bidrag resten av sina liv?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by rex »

Är inne på Hakans linje här,även om Muslimerna innehar en särställning när det gäller jävelskap. Fast det kanske beror på deras antal?
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Nej, det beror på deras kultur, deras värderingar osv. Reta inte upp mig nu!
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by rex »

Ja,det är klart att det gör,men mängden "folk" avgör ju mängden jävelskap de kan ställa till med,det borde även du begripa?
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by ozzman »

Hakan:

En religiös statsminister kan vi väl få var sej vi har en statskyrka eller inte. Ingen kan väl säja att Palme eller Erlander var några livets ordare trots att vi hade just en statlig kyrka när de var statsministrar.

Vad gäller jugoslaver, polacker, balter, ryssar, negrer och zigenare så har jag generellt inga problem med de fem första kategorierna, där handlar det på sin höjd om några tusen av de som kommit hit som är kriminella och inte vill jobba, zigenarna kan vi inte skicka ut även om vi vill eftersom det inte finns någonstans att skicka dem.
När det gäller muslimerna däremot så är inte problemet bara de som är direkt kriminella utan att även de som formellt håller sej på lagens sida har värderingar som är direkt oförenliga med västerländsk demokrati. Dessutom är det stora flertalet av anhängarna till "fredens religion" som kommer hit kroniskt arbetsskygga.
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by hakan »

JW:

Nej det är såklart möjligt att kyrkan och staten INTE påverkar varandra, och i det läget ser jag inga bekymmer. Däremot när de samverkar blir det lätt katastrof. Se på Israel, diverse arabländer, osv.

De "fem första kategorierna" står för fruktansvärt mycket problem, åtminstone här i Göteborg. Juggarna har ju egna ligor (albanligan), polacker som jobbar svart och gör ett uselt jobb och sen kräver pengar, rysk maffia finns nog t.om. uppe i kungliga huvudstaden, negrer är ju en kategori för sig - tuggar khat, säljer stöldgods, rånar folk och våldtar gärna blonda svenska tjejer.

Sånt ska man tydligen bara acceptera rakt av nu för tiden. De för ju med sig så mycket fin kultur! Och det blir ju så mycket bättre i sverige! Vi är bara lite intoleranta, förstår du.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by wiking »

on 10/06/2009 at 22:49:30, Josey Wales wrote:Om du nu tycker det är så hemskt att EU skall kunna bestämma om saker som berör Sverige så måste jag fråga exakt vad är det som är så hemskt? [/quote]

Tja, det är väl inte bra om icke svenskar bestämmer i Sverige, i Sverige ska rimligtvis Svenskar bestämma.
Ganska logiskt tycker jag.
Helst så ska det ju vara Svenskar som värnar om Sverige och svenskarna, inte packet som styr idag.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by gammalhardrockare »

Nu håller jag med både Viking och JW! Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by gammalhardrockare »

Malmö har redan fallit, det är förlorat. Stockholm är nästa stad som står på tur. Gå ut på stan och kolla runt så får ni se själva. Jag var i Stockholm förra året, såg inte en enda normal människa. Bara en massa salladsätande kontorsfjantar, bögar och araber.

Typexempel på Stockholmare.
Skulle inte förvåna mig om han även jobbar på kontor, har tveksam sexuell identitet och käkar sallad för att hålla vikten.
Äkta fjolla och stockholmare. Det är så här de ser ut!
Image
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by hakan »

Tja, det är väl inte bra om icke svenskar bestämmer i Sverige, i Sverige ska rimligtvis Svenskar bestämma.
Ganska logiskt tycker jag.
Helst så ska det ju vara Svenskar som värnar om Sverige och svenskarna, inte packet som styr idag.
Denna teori innebär en självmotsägelse. Våran nuvarande integrationsminister är ju "svensk", och även f.d. skolministern Ibrahim. Att de (redan) bestämmer i sverige är obetydligt värre än att EU-politiker gör det.

I den takten sverige nu öser in flyktingar kan man lugnt räkna med att det dyker upp fler "svenska" politiker som ska bestämma i sverige.
Personligen föredrar jag hellre att en europeisk minister i EU bestämmer, än att en muslimsk riksdagsman i sverige gör det. Image
Last edited by hakan on 12 Dec 2009, 22:54, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by ozzman »

Hakan:

Du har så rätt.
Själv har jag nu bestämt att jag aldrig mer kommer att rösta på de nuvarande moderaterna när jag såg vem de nominerat till Riksdagen i Göteborg:
http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/ve ... 930449.svd

Det handlar alltså om en tvättäkta hardcore islamist som drar gränsen vid hustrumisshandel först när dammsugarröret kommer fram.
Att de inte skäms. Nu vet jag inte vem jag skall rösta på. Kanske, kanske att jag trorts att jag inte vill blir tvungen att rösta på SD.
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by hakan »

JW:

Vi är nog inte ensamma om det. Image Jag tror att SD gör ett kometval 2010 om de inte gör någon extrem blunder precis innan valet. Själv är jag varm förespråkare för att i tysthet rösta på SD, och att göra det för att deklarera för de övriga partierna att invandringspolitiken har gått över styr helt och hållet.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by ozzman »

Egentligen vill jag inte rösta på SD eftersom jag tycker de är rejält ute och cyklar i de flesta frågor förutom flyktingpolitiken.
Men alla andra partier beter sej så att jag snart inte har några alternativ överhuvudtaget. Man kan säja att 7-klövern i dagsläget gör allt de kan för att alienera mej.
Jag tror inte att jag är ensam om att känna så heller utan det finns nog möjlighet att SD kan plocka en 8-10% i September.

En ironisk liten tvist på islamisthistorien är ju att S skulle kunna håva hem rejält med röster om det blev en riktig mediedebatt om herr islamistens kandidatur för M. Men med tanke på att S också regelmässigt kramar hustrumisshandlare och antisemiter så måste de passa på den straffsparken.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Jättebebisens syn på Sverige och svenskarna.

Post by gammalhardrockare »

Själv så skulle jag vilja - för att använda mig av Joseys stockholmsfjantslangbytautsvenskamotengelska - rösta på ett äkta "hardcore"-folkhemsparti som sätter svenska skattebetalare i första rummet och som vill ha tillbaka vårt trygga samhälle finansierat med höga skatter.
Men det är väl och förblir en dröm. När jag ändå håller på så får de gärna vilja ge det förbannade Kungahuset 24 timmar på sig att lämna landet vid en eventuell valseger - Sedan väntar fängelsehåla i väntan på folkets dom!
Det hade varit mumma det!
Post Reply