Nån som känner till "Jägarn"?

Diskutera allt som rör forumet här
Post Reply
User avatar
sten1972
Periodare
Posts: 288
Joined: 08 Sep 2008, 11:37
Location: Swärrje

Nån som känner till "Jägarn"?

Post by sten1972 »

Hade en del kontakt med honom via telefon och ICQ för ca 10 år sedan. Det var på den tiden när man inte hade bredband, utan det tog ett par timmar att föra över en låt till den andra personen.
Image
Jag har för mig att han bodde i Småland men jag kan ha helt fel. Jag minns dessutom inte vad han hette på riktigt, men han var ett rätt stort Meduza fan och borde väl vara ca 35 år nu. Vore kul att veta om han lever och vad han gör idag.

/Sten
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Nån som känner till "Jägarn"?

Post by uy »

Jägarn drev en sida om Eddie Meduza som var väldigt rolig. Den hette Kukrunkarfronten, men jag tror inte sidan finns kvar längre. Jägarn är också medlem på det här forumet, men nu var det nog länge sedan han skrev något.
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
sten1972
Periodare
Posts: 288
Joined: 08 Sep 2008, 11:37
Location: Swärrje

Nån som känner till "Jägarn"?

Post by sten1972 »

Ok, Tack för svaret. "Kukrunkarfronten" låter precis som nåt han skulle kunnat döpa en hemsida till.
Image
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Nån som känner till "Jägarn"?

Post by jaggare »

Jag känner den där fan. Han är inte bara FUL han är DUM med! Han är... ja just det ja... Det är ju jag som är jägarn. Han jag är. 27... och det har jag fyllt 8 gånger nu.

sten... njaaaaahhhaa... det ringer en liten klocka här. men jag är inte riktigt säker. var det dig som jag fick göran person är en galt av (som jag i och för sig inte har längre hd aset rasade som den låg på) eller var det du som bekräftade för mig att "ring så retas" vi fanns i en längre version? Vad skickade vi över till den andra?

Nu har jag ett OMMÖJLIGT ÄNNU sämmre internet. jag sitter här på landet och funderar... jag sitter här i bölen bakjärskord med tele 2 mobilt bredband och det suger hästkuk!

Jag tänkte lägga upp sidan igen... men men kombinationen att jag är så trint in i helvete lat, slöt intenet och att jag inte har hemsitan längre... gör det till en omöjlighet.
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Nån som känner till "Jägarn"?

Post by jaggare »

HELVETE vad grymt jag stavar!
User avatar
sten1972
Periodare
Posts: 288
Joined: 08 Sep 2008, 11:37
Location: Swärrje

Nån som känner till "Jägarn"?

Post by sten1972 »

Eftersom det gått närmare 10 år så är det ju inte alltför konstigt om du inte minns. Och alkholkonsumtionen har väl gjort sitt till också.
Image
Minns inte vad vi förde över för filer till varandra men jag tror att du bland annat fick "Fruntimmer" från singeln som jag fick låna av en kompis och göra wav/mp3 av. Dessutom hade jag gjort grymt bra överföringar av nästan alla kassetter som du säkert fick en del av. "Göran Persson är en galt" har jag aldrig haft så den måste du fått av någon annan. Jag minns dock att jag fick en del låtar av dig som var med på kassetterna från 1996.

Jobba på med hemsidan nu!
Vi hörs.
Post Reply