Adjö, era peckar!
Adjö, era peckar!
I kväll följer jag med min syster upp till Gällivare, och blir där i två veckor. Hon har inget internet, så detta blir nog det sista ni hör från mig på ett tag. Jag önskar er ett gott nytt år, så möts vi igen den nästa år.
Skitarna ska va' lika långa i år
Adjö, era peckar!
Ha så kul i Lapphelvetet då UY och ett Gott Nytt År till dig också!
-
- Levertransplanterad
Adjö, era peckar!
Ja ett gott nytt år skall du naturligtvis ha.
Men jag måste få fråga varför din syster inte har internet, det trodde jag alla hade idag?
Men jag måste få fråga varför din syster inte har internet, det trodde jag alla hade idag?
Adjö, era peckar!
Josey Wales wrote:Ja ett gott nytt år skall du naturligtvis ha.
på vissa ställen funkar kankse inte internet eller så det kankse inget nät där. när pappa bodde några mil från lycksele så hade han bara modem eller nåt.
-
- Levertransplanterad
Adjö, era peckar!
Gott nytt år, uy! Ha det så trevligt hos syrran.
-
- Obotlig alkoholist
Adjö, era peckar!
Vars i Gällivare bor din syster? Jag bor i Gällivare.uy wrote:I kväll följer jag med min syster upp till Gällivare, och blir där i två veckor. Hon har inget internet, så detta blir nog det sista ni hör från mig på ett tag. Jag önskar er ett gott nytt år, så möts vi igen den nästa år.
Adjö, era peckar!
trodde jag ochsåGuitar Johnny wrote:Gott nytt år och väl mött igen 2009!
Jag blev lite skraj när jag läste rubriken, jag trodde att även du hade drabbats av lämnaMeduzalandepidemin.
Adjö, era peckar!
Nej, då! JaG kommer tillbAKA 12 JANUARI. mIN SYSTER BOR I mALMBERGET. JUST NU ÄR JAG HOS EN JOBBARKOMPIS TILL MIN SVÅGER, OH FICK LÅNA INTERNET. Oj, jag är lite full. Vi fpr se om jag får något mer tillfälle attcskriva. mebn om inte annat skommer jag tillbaka den tolfte och är nykter. Gott nytt år!
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Adjö, era peckar!
Och jag som trodde att du var spik nykter när du skrev det häruy wrote:Nej, då! JaG kommer tillbAKA 12 JANUARI. mIN SYSTER BOR I mALMBERGET. JUST NU ÄR JAG HOS EN JOBBARKOMPIS TILL MIN SVÅGER, OH FICK LÅNA INTERNET. Oj, jag är lite full. Vi fpr se om jag får något mer tillfälle attcskriva. mebn om inte annat skommer jag tillbaka den tolfte och är nykter. Gott nytt år!
-
- Obotlig alkoholist
Adjö, era peckar!
Min mormor bor också i malmberget.uy wrote:Nej, då! JaG kommer tillbAKA 12 JANUARI. mIN SYSTER BOR I mALMBERGET.
Adjö, era peckar!
nog verkar du vara lite fulluy wrote:Nej, då! JaG kommer tillbAKA 12 JANUARI. mIN SYSTER BOR I mALMBERGET. JUST NU ÄR JAG HOS EN JOBBARKOMPIS TILL MIN SVÅGER, OH FICK LÅNA INTERNET. Oj, jag är lite full. Vi fpr se om jag får något mer tillfälle attcskriva. mebn om inte annat skommer jag tillbaka den tolfte och är nykter. Gott nytt år!
Adjö, era peckar!
Hur gammal är syrran? Är hon snygg?
Adjö, era peckar!
Japp gott nytt år och väl mött under året!
-
- Levertransplanterad
Adjö, era peckar!
Det där lät inte så lite desperatLångpanna wrote:Hur gammal är syrran? Är hon snygg?
Adjö, era peckar!
om inte liteJosey Wales wrote:Det där lät inte så lite desperat