Arbetslinjen gäller inte politiker och pensions...

Politiska diskussioner
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Arbetslinjen gäller inte politiker och pensions...

Post by wiking »

GammalHardrockare wrote:JW:



Det var sossarna som införde det mångkulturella, läs muslimska, vansinnet i Sverige

Men det var Högern, nuvarande Moderaterna, som var det första partiet som ställde sig positiva till mångkulturen. Och det är vår härliga lilla judiska minoritet som vi kan tacka för att vi har mångkultur idag, det var dom som satte igång debatten och var starkast pådrivande.

Last edited by wiking on 14 Feb 2009, 16:00, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Arbetslinjen gäller inte politiker och pensions...

Post by ozzman »

Wiking:

Om vi hade fler judar i Sverige så skulle det här vara ett bättre land att leva i. Det är jag övertygad om.
Andra kulturer är heller inte per definition fel, det som är fel är muslimerna. Andra invandrare har inte jag några problem med.
Last edited by ozzman on 14 Feb 2009, 16:46, edited 1 time in total.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Arbetslinjen gäller inte politiker och pensions...

Post by gammalhardrockare »

JW:

Här är vi helt överrens! Det är inte judar vi hittar i väntrummen uppe på socialkontoren. Det är inte judar som bor i Rosengård och ägnar dagarna åt att fika och trakassera svennar. Det är inte judar som kräver att vi ska anpassa oss efter dem. Det är inte judar som skriker i högan sky för att det serveras fläskkött i skolorna.

Jag säger bara en sak: Tack Israel och det judiska folket. Det är endast ni som vågar sätta ned foten och kämpa mot den muslimska medeltiden.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Arbetslinjen gäller inte politiker och pensions...

Post by wiking »

Nej men det är judarna som sett till att dom finns här.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Arbetslinjen gäller inte politiker och pensions...

Post by ozzman »

on 02/14/2009 at 16:44:50, GammalHardrockare wrote: Jag säger bara en sak: Tack Israel och det judiska folket. Det är endast ni som vågar sätta ned foten och kämpa mot den muslimska medeltiden. [/quote]

USA har i alla fall hittills dragit ett stort lass för att hindra smittspridningen. Hur det blir nu med Hussein vid rodret kan man ju bara spekulera om.
Dessutom har faktiskt Storbrittanien flera tusen soldater både i Afghanistan och Irak.
Post Reply