AC/DC Revisited!

Diskutera musik i alla former i detta forum
Post Reply
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

AC/DC Revisited!

Post by rex »

Fick en biljett till Ullevi av min fru i present,så till sommaren bär det iväg igen Image Nån annan?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

AC/DC Revisited!

Post by rex »

Nä,faen,det fallr allt på din lott det,har man tagit fan i båten så får man ro han iland Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

AC/DC Revisited!

Post by rex »

Vi får väl hyra in en barnvakt om du inte vill ta ditt ansvar Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

AC/DC Revisited!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Var ska du sova? Vilket hotell? Väljer du Eggers så kan vi träffas där. Eggers ligger centralt, alldeles vid Centralen. Fint hotell. God frukost och stor bar. En hotellhelg är alltid trevligt. Det hänger jag gärna på. Men någon mer popkonsert blir det inte för mig. Jag har sett och lyssnat på det jag vill i livet. Nu finns det inget mer. Nu är det tyst och jag måste erkänna, det är rätt så skönt det också.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

AC/DC Revisited!

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Men någon mer popkonsert blir det inte för mig. Jag har sett och lyssnat på det jag vill i livet. Nu finns det inget mer. Nu är det tyst och jag måste erkänna, det är rätt så skönt det också.
Jag känner likadant. De grupper jag velat se har jag sett nu, med undantag för att jag missade Black Sabbaths återföreningsturné. Jag såg dock Ozzy-96 så det räcker ändå.
Det enda jag skulle vilja se som jag inte redan sett är Neil Young, men det är inget jag jagar hysteriskt utan det får bli om det passar någon gång.

Fast visst skulle det vara lite kul att dricka sprit och se AC/DC i sommar, även fast det är i Göttlabörj. Det kan jag inte förneka.
Last edited by ozzman on 14 Mar 2009, 18:08, edited 1 time in total.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

AC/DC Revisited!

Post by rex »

Josey Wales wrote:Fast visst skulle det vara lite kul att dricka sprit och se AC/DC i sommar, även fast det är i Göttlabörj. Det kan jag inte förneka.
Åk då,det har du väl råd med din,jaevlans slöhög! Hör av dig bara så kan vi dela på en hela Laphroaig och ett fat Pilgrimsmusslor innan konserten Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

AC/DC Revisited!

Post by gammalhardrockare »

Men är det någon som hänger på, helg på hotell Eggers? Det kan ju bli en riktigt kul helg med mycket sprit naturligtvis.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

AC/DC Revisited!

Post by rex »

Gnöl,gnäll,hotell Eeggeeers....nä,det är det inte,fråga din kompis Janne..... Image
Last edited by rex on 14 Mar 2009, 21:37, edited 1 time in total.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

AC/DC Revisited!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Vadå gnäll? Jag frågade bara om någon hängde på en trevlig hotellhelg i Gbg nu när ända flera ska dit. Tydligen så vill folk hellre åka hem direkt och sova framför TV:n. Det är ju farligt att bryta mönstret och få lite omväxling i livet.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

AC/DC Revisited!

Post by ozzman »

rex wrote:Åk då,det har du väl råd med din,jaevlans slöhög! Hör av dig bara så kan vi dela på en hela Laphroaig
Nej, tvi vale. Whisky från Islay är så jävla överskattad.
En 17-årig Aberlour single cask eller en 18-årig Highland park däremot går alltid ner.
Men nån AC/DC-konsert blir det tyvärr inte.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

AC/DC Revisited!

Post by ELN »

Jag ska till konserten jag iaf Image Image
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

AC/DC Revisited!

Post by overkill »

Japp, dit ska man. Ska väldigt kul faktiskt. Såg dem där 2001 och det var sjukt bra! en av de bästa konserterna jag sett faktiskt, och jag har ändå sett en hel del.

Det enda jag "bekymrar" mig om är att de antagligen bara kör de mest givna, uppenbara och halvt sönderspelade "hitsen", plus en handful låtar från nya skivan. Så var det tydligen i Stockholm. Jag var ej där, men läste setlisten i efterhand. Men chanserna finns ju också att de har rört om lite i låtlistan till sommaren. De har en skattkista med låtar att välja ur i alla fall. Image
Post Reply