Mina recensioner av Eddie-skivor

Länkar till andra sidor om Eddie Meduza
Post Reply
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Mina recensioner av Eddie-skivor

Post by overkill »

För ett antal år sedan skrev jag ett gäng recensioner av de vanligaste CD-skivorna (samt även några kassetter, filmer och nån LP är med) med Eddie, som Daniel Ohlsson la upp på sin hemsida, och de finns tydligen kvar ännu. Så för den som vill läsa är det bara å surfa in på hans sida och läsa. Jag skrev dem ca. 2002-2004, minns inte exakt, det var efter Eddie´s död i alla fall.

http://hem.passagen.se/nisseinorr

Vill dock varna för en del stavfel & eventuellt mindre faktafel då flera av dem gjordes i en hast och utan närmare efterkorrigering. På det stora hela är jag ganska nöjd med innehållet på dem, en del blev kanske möjligen lite för överarbetade och långa. En del meningar, t.ex vissa fakta kring skivorna, är mer eller mindre "citat" från bl.a John-John´s hemsida. Vid den tiden var det den sidan och nån mer som var bäst och dem som man läste mest på och hämtade info från. Men överlag tycker jag själv att de är ganska bra Image
Det är alltså jag som var Råttan i Pottan - mitt dåvarande nick på internet.
Råttor i all ära men jag trivs nog bättre som Overkill Image Image
Last edited by overkill on 30 Apr 2009, 23:07, edited 1 time in total.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Mina recensioner av Eddie-skivor

Post by uy »

Ah, dessa kommer jag att jag läste för en massa år sedan. Jag vill minnas att de var riktigt bra. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Mina recensioner av Eddie-skivor

Post by overkill »

Där ser man uy Image kul att nån läser dem.

Inget märkvärdigt i sig kanske, det var en grej jag fick för mig att göra.
Post Reply