Berättelser från Luftkaffe

Sälj, köp eller byt dina Eddie Meduza prylar här
Post Reply
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Berättelser från Luftkaffe

Post by uy »

Nu finns äntligen ”Berättelser från Luftkaffe” att köpa igen! Förutom det gamla skräpet ”E. Hitlers julkalender 2008” och ”Jakten på Roger Ballis” innehåller boken de två nyskrivna berättelserna ”Börje Lundins semester” och ”E. Hitler på rymmen”. Och eftersom den förra utgåvan sålde så förbannat bra (hela noll exemplar sålda!) har jag också slängt med de fem första delarna ur den kommande ”E. Hitlers julkalender 2010” som en extra bonus.
Den förra utgåvan hade textstorlek 12, men nu har jag minskat storleken till 10,5 för att kunna slänga in några extra sidor utan att behöva höja priset, snål som jag är! Så nu får ni plocka fram förstoringsglas när ni ska läsa den, era förnicklade ollonrenoverare!
Boken säljs till ockerpriset 109 svenska riksdaler, och köper ni boken får jag fyra kronor att köpa brännvin för satsa i nya projekt. Boken är faktiskt jättedålig, köp den inte! Eller, jag menar, köp den så att jag kan tjäna en massa pengar!

https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=43095
Last edited by uy on 23 Jan 2010, 16:10, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Berättelser från Luftkaffe

Post by ELN »

Fan va bra kalendern var/är Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Berättelser från Luftkaffe

Post by uy »

Tackar så mycket Image
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Berättelser från Luftkaffe

Post by uy »

Nu har jag lagt ut en ny version av boken, där man också får med ett smakprov på 2010 års julkalender. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply