Låt er inte luras!

Länkar till andra intressanta sidor
Post Reply
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Låt er inte luras!

Post by rex »

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5784027.ab

Enda,jag säger ENDA anledningen till att AB tar upp detta nu är att dessa förbannade Vänsterfascistyngel gav sig in i kaoset i Rosengård,jag undrade just hur media skulle hantera detta....

Och här kommer svaret idag då....någon måste ju pekas ut för alla dessa kravaller och då är ju valet lätt,AFA mfl "organisationer" har ju en rejäl om inte övervägande portion inhemska ungdomar i leden och vips! Vi har en skyldig!

Se,det är våra egna som bråkar,inte "nysvenskarna" om nu nån trodde det.....

Att det sedan är en bra sak att det V-märkta våldet och Fascismen dras fram i ljuset,visst men motivet till det stör mig,det är ju tämligen motvilligt,fyfan!
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Låt er inte luras!

Post by wiking »

Självkart är det mycket som inte stämmer i reportaget, det är ju trots allt Aftonbladet.

Men det positiva är att dom faktiskt tar upp AFA/RF pakets pöbel fasoner, dom har ju kunnat misshandla meningsmotståndare lite hur dom vill utan att media brytt sig om dom, men nu går det inte att blunda för det längre, dom är helt enkelt tvungna att skriva om det.
En av anledningarna till att AFA blivit allt våldsammare dom sista åren är att dom inhyser mer blattar nu, men deras svenska medlemmar är överklass slynglar som aldrig haft ett jobb och bara vill ställa till med bråk.

Här är lite ocensurerade bilder på fittorna. http://www.info14.com/2009-07-22-rf-kvi ... gelse.html


ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Låt er inte luras!

Post by ozzman »

Tyvärr är det ju så att den hjärndöda autonoma vänstern i stort sett enbart befolkas av medelklassbarn som hejas på mer eller mindre öppet av sina liberala föräldrar.
Befriande i alla fall att mediefolekt tar bladet från munnen och börjar hänga ut sina barn som de småterrorister de är.

En annan lustig sak är att det i dessa tider av kravaller i varenda gettoförort runt om i landet så har det varit helt lugnt i Stockholm.
Inte tillstymmelse till bilbränningar och stenkastningar någonstans. Undrar vad det beror på?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Låt er inte luras!

Post by rex »

I Vårby var det väl nåt stök va?
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Låt er inte luras!

Post by wiking »

I Alvik var det lite väsen, men det kan nästan inte jämföras med Malmö och dom andra ställen där packet löper amok.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Låt er inte luras!

Post by ozzman »

Vårby har jag inte hört nåt om faktiskt så det kan väl inte vara så där oerhört mycket men det kan vara jag som missat det.

Wiking:
Alvik är väl knappast någon gettoförort. Om man nu inte med gettoförort menar en stadsdel där arbetslösheten är 1,5% och medelinkomsten är 370 000.
Last edited by ozzman on 14 Sep 2009, 09:19, edited 1 time in total.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Låt er inte luras!

Post by wiking »

HAHAHA vilket jävla hjärnsläpp, Tensta menade jag ju Image
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Låt er inte luras!

Post by ozzman »

wiking wrote:HAHAHA vilket jävla hjärnsläpp, Tensta menade jag ju Image
Ja, det var ju onekligen en viss skillnad Image
Post Reply