Idag så...

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Idag så...

Post by gammalhardrockare »

Jag gjorde rätt! I helvete att jag säljer mig bara för att bli läst för ynka tjugofemtusen.
Jag vet mycket väl att jag inte är bättre än någon annan, men jag är faan inte mycket sämre heller. Det går åt exakt lika mycket tid för mig än för någon annan att skriva det jag gör. Därför anser jag att jag ska exakt lika mycket betalt som alla andra som kallar sig för författare.
Därför, mitt krav står fast: Hundratusen i förskott + förhandlingsbar procent på varje såld bok, annars - sug min kuk!
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Idag så...

Post by ozzman »

on 09/16/2009 at 22:38:16, GammalHardrockare wrote:Jag gjorde rätt! I helvete att jag säljer mig bara för att bli läst för ynka tjugofemtusen.
Jag vet mycket väl att jag inte är bättre än någon annan, men jag är faan inte mycket sämre heller. Det går åt exakt lika mycket tid för mig än för någon annan att skriva det jag gör. Därför anser jag att jag ska exakt lika mycket betalt som alla andra som kallar sig för författare.
Därför, mitt krav står fast: Hundratusen i förskott + förhandlingsbar procent på varje såld bok, annars - sug min kuk! [/quote]

Är du full igen nu?
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Idag så...

Post by gammalhardrockare »

JW:

Nej, arg, grinig och febrig. Jag hatar att vara sjuk!
Post Reply