Trist

Diskutera allt som rör forumet här
Rustan
Glad amatör
Posts: 29
Joined: 08 Jun 2009, 11:39

Trist

Post by Rustan »

Trist ja, att så många döskallar spanar men ingen ids logga på och aktivera sig:
Users Online

5 Guests, 0 Members

Så såg det ut nyss (100211, 20:35)
Varför bara titta förbi o kolla utan att logga på och hålla liv i forumet? Eller så kanske jag ska skita i det...

Image
Last edited by Rustan on 11 Feb 2010, 22:14, edited 1 time in total.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Trist

Post by E-M »

Vi är trots allt ett gäng som under ett antal år loggat in och skrivit några rader relativt ofta och håller forumet igång. Att det sedan finns så många medlemmar som nästan aldrig skriver är på sätt och vis tråkigt. Jag påstår dock att du är ett exempel på en sådan medlem, Rustan. Ser att du varit medlem i cirka ett halvår men bara skrivit 19 inlägg. Att Du klagar på att andra inte loggar in och skriver känns lite paradoxalt.

Jag menar inget illa med inlägget ovan. Tog bara åt mig lite eftersom jag ofta är inne på sidan utan att vara inloggad för att bara läsa vad som står. Men det betyder inte att jag aldrig skriver något - tvärtom.
Last edited by E-M on 11 Feb 2010, 23:56, edited 1 time in total.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Trist

Post by ELN »

EM:

Du har ju en bra bit över 4000 poster!!! var stolt Image

Själv tycker jag det är väldigt trist att jag inte KAN vara inne här så mycket längre pga dator krash Image
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Trist

Post by E-M »

ELN:

Det är bra fart på dig också. Du jagar snart ikapp oss gamla rävar (läs: rövar)Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Trist

Post by ELN »

E-M: Ja du, jag gör mitt bästa, men som sagt har jag jävligt mycket i häcken nu (ej bokstavligt talat) och datorkrash på de, jag är inne så fort jag har möjlighet att låna en dator, men förutom det så kan de nog bli rätt lite av mig ett tag fram över. Men jag glömmer er inte i alla fall Image
Rustan
Glad amatör
Posts: 29
Joined: 08 Jun 2009, 11:39

Trist

Post by Rustan »

E-M, tror du missade poängen där.
Många kollar av utan att logga in, jag brukar försöka skriva något i samband med besök. Det du noterar speglar snarare att det inte är så ofta jag är ute på nätet.

Men det var inte menat som påhopp på någon, bara en reflektion. Kul att Forumet finns iallafall, och heder åt er som driver det!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Trist

Post by ELN »

Jag skulle vilja påstå att det är relativt hög aktivitet här... Image
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Trist

Post by E-M »

ELN wrote:Jag skulle vilja påstå att det är relativt hög aktivitet här... Image
Men ibland kan det vara riktigt dött. Det går i perioder.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Trist

Post by ELN »

Ja ibland är de ju så att det skrivs 4 inlägg på en vecka nästan, det är ju ingen höjdare.
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Trist

Post by overkill »

Japp, håller med om att aktiviteten här stundtals är lite för låg. Ibland kan det stå t.ex 4 medlemmar online, 3 gäster t.ex, men bara kanske 2 skriver nått (gäster = oregisterade besökare antar jag..?). Vilket är lite tråkigt såklart. Skriv nått när ni ändå är här för bövelen! Image men även om alla de 7 skulle skriva så är ju 7 pers inte så många i sig.
Men många kanske "glömmer" att man inte bara kan skriva om Eddie, det finns ju andra avdelningar också.
Bara för att forumet är uppkallat efter den störste av dem alla så måste man ju inte skriva om honom jämt, även om han är den gemensamma nämnaren till varför vi hittat hit. Image Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Trist

Post by ELN »

På tal om... Har du fått ut den utökade boken igen på vulkan? För nu har jag pengar att köpa för Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Trist

Post by uy »

ELN: Menar du min bok? I så fall postade du nog i fel tråd Image men jodå, jag har fått ut den, och jag har till och med lyckats sälja ett exemplar. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Trist

Post by ELN »

Vafan, jag var i en annan tråd, och så kom jag på att jag skulle ställa den frågan och tryckte på "tillbaka pilen" och bara skrev utan att kolla var jag var Image Jaja, jo det var din bok jag menade. Jag får ta och utöka din statistik till 2 framåt helgen då Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Trist

Post by uy »

Kul! Tackar så mycket! Image Om du har vägarna förbi Älvdalen någon gång får du ta med boken och få den signerad också. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Trist

Post by overkill »

uy: jag kanske har frågat detta förut (?), men vad är det för bok du säljer? vad handlar den om?
Bara nyfiken Image

Sedan undrar jag också hur det gick med omslaget till West a fool away omslaget som du skulle luska lite i? du kände nån på omvägar som var med på bilden eller hur det nu var.
Post Reply