Re: TotaltRandom - Presentation!

Presentera er själva här
Post Reply
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by uy »

Kul med en till mas på forumet Image Nu är vi fyra, tror jag.
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by E-M »

Trevligt med en liten beskrivning. Måste säga att du har ett väldigt vackert förnamn Image

Vi har en sak till som är gemensam. Om än lite långsökt. Min farsa var bilmekaniker åt en som körde veteranrally. Du som har intresse för rally kanske känner till honom, han hette Tom Trana (rallyföraren alltså, inte min farsa).

Det var på 80-talet som farsan var mekaniker åt honom.
Last edited by E-M on 26 Feb 2010, 19:47, edited 1 time in total.
totaltrandom
Helgfyllo
Posts: 70
Joined: 18 Feb 2010, 09:51

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by totaltrandom »

Man tackar Image

Klart som tusan att man vet vem Tom Trana är, han är ju historisk inom Volvo kretsar! Image Gammal fabriksförare ju Image Tyvärr bortgången Image

Men min farsa kände honom väl, och det är nog inte många som har det men på våran garage vägg så står Tom Tranas gamla telefonnummer uppskrivet på väggen bredvid telefonen!! Image

Har bilder på Tom Trana under 80'talet tror jag också.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by E-M »

TotaltRandom wrote:Man tackar Image

Klart som tusan att man vet vem Tom Trana är, han är ju historisk inom Volvo kretsar! Image Gammal fabriksförare ju Image Tyvärr bortgången Image

Men min farsa kände honom väl, och det är nog inte många som har det men på våran garage vägg så står Tom Tranas gamla telefonnummer uppskrivet på väggen bredvid telefonen!! Image

Har bilder på Tom Trana under 80'talet tror jag också.
Vad roligt Image För det verkar inte som så många vanliga "Svensson" känner till honom. Men han var nog känd inom de kretsarna.

Min far jobbade som bilmekaniker på Volvo på den tiden. En dag behövde Tom Trana ett par mekaniker. Så han valde ut ett par stycken han tyckte verkade lämpliga. En av dem var farsan. På den vägen var det (har för mig att det var så). Får ta och fråga ut farsan någon dag, var längesedan jag fick det berättat för mig nu.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by ozzman »

uy wrote:Kul med en till mas på forumet Image Nu är vi fyra, tror jag.
Ja, det är otroligt hur mycket inavlat white trash som kan rymmas på ett forum Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by uy »

Ja, det behövs ju en motvikt mot alla Stureplansslynglar, salladsätande kontorsfjantar och manliga feminister. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by ozzman »

uy wrote:Ja, det behövs ju en motvikt mot alla Stureplansslynglar, salladsätande kontorsfjantar och manliga feminister. Image
He he. ja om du ser till någon sådan så får du säja till så vi får skrämma bort den fan från forumet.

Själv är jag ju köttfanatiker, krökar i city och ser mej själv som militant maskulinist när det kommer till genusfrågor. Fast jobbar på kontor gör jag ju, bra betalt vettu Image
totaltrandom
Helgfyllo
Posts: 70
Joined: 18 Feb 2010, 09:51

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by totaltrandom »

E-M wrote:Vad roligt Image För det verkar inte som så många vanliga "Svensson" känner till honom. Men han var nog känd inom de kretsarna.

Min far jobbade som bilmekaniker på Volvo på den tiden. En dag behövde Tom Trana ett par mekaniker. Så han valde ut ett par stycken han tyckte verkade lämpliga. En av dem var farsan. På den vägen var det (har för mig att det var så). Får ta och fråga ut farsan någon dag, var längesedan jag fick det berättat för mig nu.
Kul med i alla fall någon sort av sammanträffande här Image
Fråga din farsa om lite mer, skulle gärna vilja höra! Image
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by overkill »

Trevligt, alltid kul med lite peronlig info. Men hoppa över de mer intima detaljerna, är du snäll Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by Långis »

Gött, hallå! Sjäv är jag från norrland, men drömmer om Dalarna dalarna. För jävla fint län med trevliga människor.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by ELN »

Så trevligt att höra. Och välkommen tror jág inte jag sagt Image
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Re: TotaltRandom - Presentation!

Post by hakan »

Långis: Fel igen, du drömmer om DE GOOOA GÖTTEBOORRJE!! vettu

Jag kan egentligen inte berätta så mycket om mig själv mer än att jag röstar höger, älskar errol och att jag är världens näst vackraste man. Image

Resten får du utläsa av forumets inre magasin. Väkommen igen.
Post Reply