Eddiemeduza.se

Nyheter angående Eddie Meduza
Post Reply
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Eddiemeduza.se

Post by BOB-blommorobin »

Eddiemeduza.se är uppdaterad. Image
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Eddiemeduza.se

Post by Långis »

Kul att det rör på sig! Har dock en liten anmärkning på Discografin. Under kassetter är dom uppdelade i "Seriöst" och "oseriöst", nåt som kan vara lite missvisande då Eddie menade att allt han gjorde var lika seriöst.
Tycker också att det är dags att man ger johnjohn credit för den den biografi som han skrivit. Denna lånade löfberg utan att fråga, men dom har säkert gjort upp i efterhand.
Last edited by Långis on 24 Aug 2010, 12:41, edited 1 time in total.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Eddiemeduza.se

Post by uy »

Ser man på, kanske Löfberg har börjat vakna till liv igen. Precis som Långpanna så reagerade jag också på att han delat upp kassetterna i "Seriöst" och "oseriöst". Eddie var väl för fanken minst lika seriös när han gjorde sina egna kassetter, om inte mer! Då gjorde han ju allting själv, så det känns lite dumt att klassa det som "oseriöst".

En annan sak jag lade märke till är att Dvd:erna som Löfberg själv gett ut, "Legal Bootleg" vol 1 & 2, inte fanns med i discografin. man kan ju undra om Löfberg över huvud taget ser dem som officiella. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Eddiemeduza.se

Post by BOB-blommorobin »

Att de står som seriösa och oseriösa är nu ändrat. Legal bootleg har jag inte fått någon direkt information om så jag har inte kunnat lägga till dessa under discografi. Jag som har fått fria händer att fixa till en ny sida då den gamla hade massor av fel och buggar.
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Eddiemeduza.se

Post by Långis »

Du gör ett jäkligt bra jobb! Skönt att nån tog tag i det där avskrädet till sida.
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Eddiemeduza.se

Post by BOB-blommorobin »

Tackar. Image

Var busenkelt. Image
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
Post Reply