Favoritartist

Diskutera musik i alla former i detta forum
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Favoritartist

Post by herrskogstrand »

Per Hummer wrote:Tur att vi finns så den sanna musiken aldrig dör
Vi måste hålla den sanna musiken vid liv
Last edited by herrskogstrand on 30 Jan 2011, 22:34, edited 1 time in total.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Favoritartist

Post by Evert Meduza »

on 01/30/2011 at 22:34:16, Herrskogstrand wrote:Vi måste hålla den sanna musiken vid liv [/quote]

Jag tycker vi gör ett bra jobb faktiskt Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Favoritartist

Post by ELN »

I vardagen känner jag ofta nästan en panik av rädsla för att gammal gķ musik håller på att försvinna men så kommer önsketimman på radio eller så åker man på cruising och känner att den bästa musiken lever i allra högsta grad! Och då känner man hopp för att mänskligheten kanske kan överleva ett tag till Image
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Favoritartist

Post by Evert Meduza »

on 02/11/2011 at 14:38:37, ELN wrote:I vardagen känner jag ofta nästan en panik av rädsla för att gammal gķ musik håller på att försvinna men så kommer önsketimman på radio eller så åker man på cruising och känner att den bästa musiken lever i allra högsta grad! Och då känner man hopp för att mänskligheten kanske kan överleva ett tag till Image [/quote]

Där sa du det Evert Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply