Vårstädning på meduzaland

Diskutera allt som rör forumet här
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Vårstädning på meduzaland

Post by hakan »

Jag är gärna lite mer återhållsam med borttagning av trådar. Det är ju alla trådar som gör forumet och många trådar fyller ett syfte - även om de är inaktiva.

Klotterplanket måste gå att skriva i även som Guest, det måste gå att ordna? Jag ser det som en 'inkörsport' till medlemskap!
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Vårstädning på meduzaland

Post by Jungbacka Erik »

ELN wrote:Ja har försökt i baren hittils med lite, kanske väl lokala, event med följande utvärdering. Jag skulle gärna höra vad som mer finns inom skäligt avstånd Image
Det kanske kunde finnas en egen avdelning för olika events. Om alla skrev där kunde det ju bli en bra kalender att kolla upp vad som händer i landet.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Vårstädning på meduzaland

Post by Jungbacka Erik »

on 04/15/2011 at 06:49:57, Hakan wrote:Jag är gärna lite mer återhållsam med borttagning av trådar. Det är ju alla trådar som gör forumet och många trådar fyller ett syfte - även om de är inaktiva.

Klotterplanket måste gå att skriva i även som Guest, det måste gå att ordna? Jag ser det som en 'inkörsport' till medlemskap! [/quote]Det stämmer. Trådar bör nog flyttas till andra lämpliga avdelningar om någon avdelning tas bort. Vad gäller klotterplanket vet jag inte vad det är som krånglar för inställningarna är så att gäster också ska kunna skriva Image
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Vårstädning på meduzaland

Post by hakan »

Det kanske är nån bugg hos Suddenlaunch, jag ska googla lite och kolla om det uppstått någon annanstans och om det i så fall finns en färdig lösning!

Återkommer om detta.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Vårstädning på meduzaland

Post by Evert Meduza »

Vi kan ta bort såna trådar som bara har lett till bråk tycker jag
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

Vårstädning på meduzaland

Post by hakan »

PH: Nej vad säger du! Det är ju de trådarna som är roliga. Lite dynamik på forumet!

Vi vet alla i slutändan att vi är här av samma anledning. För min del är det också det som visar hur fascinerande Errols fanbase är, dvs. otroligt diversifierad och - vilket jag ju inte behöver tillägga - oerhört intelligent. Image
Last edited by hakan on 20 Apr 2011, 20:00, edited 1 time in total.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Vårstädning på meduzaland

Post by Evert Meduza »

on 04/20/2011 at 19:59:45, Hakan wrote:PH: Nej vad säger du! Det är ju de trådarna som är roliga. Lite dynamik på forumet!

Vi vet alla i slutändan att vi är här av samma anledning. För min del är det också det som visar hur fascinerande Errols fanbase är, dvs. otroligt diversifierad och - vilket jag ju inte behöver tillägga - oerhört intelligent. Image [/quote]

Var bara ett förslag jag hade Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Vårstädning på meduzaland

Post by ozzman »

Man kan ju rensa bland medlemmarna. 90% har ju aldrig skrivit ett enda inlägg. Alla som är nollinläggare 6-månader efter registrering kunde tas bort.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Vårstädning på meduzaland

Post by ELN »

on 04/29/2011 at 14:22:37, Josey Wales wrote:Man kan ju rensa bland medlemmarna. 90% har ju aldrig skrivit ett enda inlägg. Alla som är nollinläggare 6-månader efter registrering kunde tas bort. [/quote]Nog för att det skulle bli illa för forumets statistik så håller jag med helt (sänker ju om inte annat statistiken för inaktiva användare) Image
Post Reply