Eddie Meduza & LCG

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
E.Hitler
Helgfyllo
Posts: 160
Joined: 21 Jun 2010, 13:26

Eddie Meduza & LCG

Post by E.Hitler »

Tjenare!! Jag undrar om det är nån som har Eddie Meduza & LCG i bättre kvalite än denna http://thepiratebay.org/torrent/4773804 ... _C_Carreth den går ju inte att titta på om det är nån som har lägg upp!!!
E.Hitler
Helgfyllo
Posts: 160
Joined: 21 Jun 2010, 13:26

Eddie Meduza & LCG

Post by E.Hitler »

Ander kanske har den och kan dela med sej av denImageEller lcg medlemarna...skulle va så kul att se den i bra kvalitte eller hur vad tycker ni?
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Eddie Meduza & LCG

Post by overkill »

Jag har också bara denna som du länkar till, vill också ha den i bättre kvalité.
mrrogerballis
Obotlig alkoholist
Posts: 669
Joined: 28 Mar 2011, 23:39
Location: Mölndalesien;-)
Contact:

Eddie Meduza & LCG

Post by mrrogerballis »

En fråga bara,hur tusan kan man ladda ner den,även om det är dålig kvalitet,vore det kul att glo på den.
Vad krävs för program?
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Eddie Meduza & LCG

Post by uy »

Du behöver en Bittorrent-klient, til exempel uTorrent. Men det är nog ingen som seedar (delar ut), så det går nog inte att få ner den.

Jag skulle kunna seeda lite grann vid något tillfälle, men det dröjer. Jag sitter för tillfället i Göteborg, och datorn med filerna står uppe i Älvdalen.
Men nästa gång jag är hem ska jag försöka koma ihåg att plocka med mig filmen så kanske jag kan ladda upp den igen. Jag lovar dock inget, och om det blir av dröjer det nog ett bra tag, så ha inte allt för höga förväntningar.
Skitarna ska va' lika långa i år
E.Hitler
Helgfyllo
Posts: 160
Joined: 21 Jun 2010, 13:26

Eddie Meduza & LCG

Post by E.Hitler »

Men hörni grabbar vi måste ju försöka få tag på den här i hyfsad kvalite för vet ju iallafall att nån ska ha den för det var ju me lite matrial från den på eleganten ifrån vidderna
Post Reply