Errols och Rosines Bröllopsfoto

Eddie Meduza visuellt
Post Reply
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Errols och Rosines Bröllopsfoto

Post by herrskogstrand »

Detta är Bröllopsfotot från Errols Brollop med Rosine Welander från 1971, dock är bilden tagen på orginalfotot hemma hos Anders Norstedt,
Image
Last edited by herrskogstrand on 09 Jul 2011, 16:39, edited 1 time in total.
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Errols och Rosines Bröllopsfoto

Post by retepnoslack »

Fint kort, jag funderade ganska rejält på, varför Rosine inte var med i dokumentärfilmen. Det verkar, på sätt och vis, som om hon var den ENDA, som blev utelämnad.

Smäll-phete-Sigge var med, Sture, Errols syster, Bröderna Melin, Patrik Tibell, Bört, Lester C Garreth, Peder Sveder, Leila, Hanne, Linda, Anders, Thomas Witt och John Norum.
Last edited by retepnoslack on 12 Jul 2011, 10:52, edited 1 time in total.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Errols och Rosines Bröllopsfoto

Post by uy »

Johan Langer, eller vad han hette var inte heller med. Men det kan ju vara så enkelt att deras intervjuer fick klippas bort för att filmen inte skulle bli för lång.
Skitarna ska va' lika långa i år
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Errols och Rosines Bröllopsfoto

Post by overkill »

Fint bröllopskort Image

Angående de medverkande i filmen, så kan det ju varit så att de inte ville vara också. Längden tvivlar jag på har med just det att göra då den inte var särskilt lång ändå. Utan bara 1 timme och 15 min om jag minns rätt. Tycker gott de kunde gjort den 2 timmar egentligen, fanns ju mer att gräva i om de hade velat. Men det kanske hade med ekonomi eller andra faktorer att göra också.
sachs
Helgfyllo
Posts: 155
Joined: 12 Apr 2011, 11:51
Location: Dalarna

Errols och Rosines Bröllopsfoto

Post by sachs »



Tror som overkill .
De ville inte vara med på tv . Fins ju med på radiodokumentärer . Längden spelar förmodligen ingen roll det går att lägga i extramaterial om inte annat !
Post Reply