Porrfilm med handling

Filmer och Tv-program diskuteras här
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Porrfilm med handling

Post by Jungbacka Erik »

Finns det över huvudtaget porrfilm med handling? Då menar jag ju förstås inte handling som; Muskulös reparatör besöker hjälplös kvinna, och efter 2 minuter i lägenheten praktiserar penetration av densamme. Kan ni rekommendera någon bra porris?
Last edited by Jungbacka Erik on 20 Mar 2005, 18:10, edited 1 time in total.
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Porrfilm med handling

Post by retepnoslack »

"Lustgården", har väl lite handling. eftersom det är en erotisk parodi på: "Änglagård". Det finns fler också.

Annars är det väl mest: Hej, här är Lisa, berätta om dina intressen. Sedan kommer Janne in och allt sätter igång.

Och fruntimrerna skall prata, om kvinnoförnedring. Kvinnorna får ju huvudrollerna medan männen bara är en penis med namn.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Porrfilm med handling

Post by gammalhardrockare »

Jungbacka-Erik:

Ha! Ha! Ja, jag har för mig att det gjorde en del porrfilmer med handling under tidiga åttiotalet.
Jag minns i alla fall en som hette "Sweet savage" och det skulle väl föreställa någon slags handling i den filmen. Image
Har för mig att den undersköna porrstjärnan Hyapathia Lee var med men jag är inte riktigt säker.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Porrfilm med handling

Post by Långis »

Klassikern "Fäbodjäntan" har väl en handling? Där är det väl det där hornet som kåtar upp alla, tror jag.
Har bara sett halva filmen och dessutom utan ljud, så hur det är med dialogen har jag ingen aning om.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Porrfilm med handling

Post by rex »

Nej tyvärr,har aldrig sett nån tror jag. Föredrar faktiskt motsatsen,ihopklippta "Best of" så att säga Image Max's Gigantfilmer är bra. Handlingen är den att de knullar som faan Image
Eddie
Obotlig alkoholist
Posts: 894
Joined: 14 Dec 2004, 13:32
Location: Strängnäs

Porrfilm med handling

Post by Eddie »

Gick en på tv1000 för nåt år sen, på beskrivningen stod det typ att det förmodligen var den enda porrthrillern. Kommer inte ihåg vad den heter men jag har för mig att det var en hel del handling och inte så många scener. Finns en med Jenna... dreamquest om jag inte missminner mig, även den innehåller en hel del handling. De flesta brukar ju ha någon sorts handling men pga helt superbt kassa skådespelare så blir det komedi av alla genrér.

Kom precis på en annan som är riktigt rolig faktiskt, all about m heter den nog, om man skippar sexscenerna så var det en hyffsad komedi.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Porrfilm med handling

Post by ozzman »

Varför vill man ha handling i en porrfilmImage
Är det inte bättre att titta på en riktig film först och sedan toppa med några scener från en vanlig P-våffla efteråt.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Porrfilm med handling

Post by gammalhardrockare »

Men allvarligt talat, ni som kollar på porrfilm, kollar ni ensamma?
Eller sitter ni verkligen med en flickvän eller sambo och glor?

Fan, jag skulle faktiskt skämmas ihjäl! Image Jag rodnar bara jag tänker på det! Image Image
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Porrfilm med handling

Post by lumberjack »

Porrfilm ska bara innehålla sjysta brudar, utan silikontuttar helst. Den enda handling som kan vara av intresse står man i så fall för själv, och den innefattar endast en hand. Man är ingen John Holmes direkt...
MrEddieMeduza
Glad amatör
Posts: 33
Joined: 21 Mar 2005, 16:21

Porrfilm med handling

Post by MrEddieMeduza »

Jadå kolla in Taboo filmerna som har Incest tema. Det är inte på riktigt. Klart dom bästa filmerna
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Porrfilm med handling

Post by Långis »

Lola-serien är väl mer erotisk än porr, men de har handling i allra högsta grad.
Lolas Bröllop, heter en av dem, dubbad från franska till engelska. Tjejen, däremot är en av de mest sensuella kvinnorna jag skådat!
whonka
Periodare
Posts: 340
Joined: 21 Oct 2004, 09:46
Location: Jämtland

Porrfilm med handling

Post by whonka »

MrEddieMeduza wrote:Jadå kolla in Taboo filmerna som har Incest tema. Det är inte på riktigt. Klart dom bästa filmerna
Gillar du Incest MrEddieMeduza?
MrEddieMeduza
Glad amatör
Posts: 33
Joined: 21 Mar 2005, 16:21

Porrfilm med handling

Post by MrEddieMeduza »

Inte på riktigt, alla har en darkside när det gäller sex. Vilken är din? pojkar, djur Image
Whonka wrote:Gillar du Incest MrEddieMeduza?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Porrfilm med handling

Post by rex »

Här har vi ju en med ett vettigt tema! Image

http://img236.exs.cx/img236/5020/185211fs2at.jpg
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Porrfilm med handling

Post by Jungbacka Erik »

Man slutar aldrig förvånas över porrvärldens underavdelningarImage
Post Reply