En Hälsning Till Anakronfilm!

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

En Hälsning Till Anakronfilm!

Post by Evert Meduza »

http://www.youtube.com/watch?v=fRKs6kXioaw&feature=plcp

Håller ni inte med mig om vad jag säger till Anakronfilm?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
User avatar
sten1972
Periodare
Posts: 288
Joined: 08 Sep 2008, 11:37
Location: Swärrje

En Hälsning Till Anakronfilm!

Post by sten1972 »

Visst vore det trevligt om allt kunde ges ut i bästa möjliga kvalitet men man måste sälja ganska mycket för att göra någon vinst. Men man skulle ju kunna börja med ett par-tre av dom mest klassiska kassetterna och MUH för att se hur det går.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

En Hälsning Till Anakronfilm!

Post by Evert Meduza »

Sten1972 wrote:Visst vore det trevligt om allt kunde ges ut i bästa möjliga kvalitet men man måste sälja ganska mycket för att göra någon vinst. Men man skulle ju kunna börja med ett par-tre av dom mest klassiska kassetterna och MUH för att se hur det går.
Jag har fått svar ifrån Stefan Berg, trots samlingsskivan de gav ut så har de tyvärr inte rättigheterna till alla hans grejer så vi får vänta ett jävla bra till antar jag. Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
User avatar
sten1972
Periodare
Posts: 288
Joined: 08 Sep 2008, 11:37
Location: Swärrje

En Hälsning Till Anakronfilm!

Post by sten1972 »

Så jävla mycket kan vill inte rättigheterna till en utgåva av Eddie's kassett katalog kostaImage
Post Reply