Låt Oss Starta En Kampanj!

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Låt Oss Starta En Kampanj!

Post by Evert Meduza »

Om det funkar för dig Börje så tänkte jag vi kunde ha en/flera CD med låtar för sig och sketcher för sig, här kommer en lista och jag lovar att jag är ärlig nu:

Låtar:

Norska Boggen - Vol. 4

Wille Moberg - Vol. 4

Slagsmål De' E' Roligt - Vol. 4

Jag Har En Stor Kuk - Vol. 5

En Fin Visa - Vol. 5

Jag Har En Jävla Kuk - Vol. 5

Balle Balle Ball Med Jörgen - Vol. 5

När Man Är Femton År - Vol. 5

Jag Är En Liten Gosse - Vol. 5

Love You Darlin' - Vol. 5

Jörgen Sandgren - Vol. 5

Gone, Gone - Vol. 5

De' E' Gott Å Ronka Kuk - Vol. 5

Ja' E' Så Fet - Vol. 5

Det Kliar På Kuken - Vol. 5

Ska Du Ha En Jäv'll, Din Jäv'll - Vol. 5

PB Är Ett Jävla Svin

Blues Every Morning - Vol. 6

Rymdrock - Vol. 8

Aldrig Mera Bingolotto - Vol. 10

Loffarkuk - Vol. 11

Slicka En Fitta (Live) - Vol. 11

En Gammeldags Auktion - Vol. 13

Sketcherna kommer i nästa inlägg....
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Låt Oss Starta En Kampanj!

Post by Evert Meduza »

Ringklocka Skitning - Vol. 4

Runka Min Kuk - Vol. 4

Nerslagning - Vol. 4

Slå Ner Min Morbror - Vol. 4

Nattens Fasor - Vol. 4

Inledning - Vol. 5 (Kan vi ha som inledningen på CD'n)

Om Humor - Vol. 5

Kuken Stårrr - Vol. 5

Skånsk Historia 2 - Vol. 6 (I alla fall inledningssnacket)

Kappitalistsvin Session - Vol. 7 (Vi kan hoppas)

Inledning - Vol. 8 (Om det blir en Dubbel-CD så kan denna inleda andra CD'n)

Fånigheter - Vol. 8

Ett Och Ett - Vol. 9 (Vi kan hoppas)

Avslutning + Mera Skit + Fitta Kuk - Vol. 9

Idiotic Park - Vol. 10

Bingolotto - Vol. 10

Fitta-Kuk - Vol. 11

Eddie´s Telefonsvarare - Vol. 12

Om Slagsmål - Vol. 12

Och såklart "Börje Lundins Kukrunkarafton", inledningssnacket till "I Believe In Roewhaoth" från "Di Värsta Pärvärsta Låtarna" och allt det där andra som du nämnde Börje ifrån CU.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
borjelundin
Helgfyllo
Posts: 96
Joined: 26 Apr 2012, 13:54
Location: Skaune

Låt Oss Starta En Kampanj!

Post by borjelundin »

Det viktiga är att vi får ut det, om man sen lägger låtar för sig och sketcher för sig eller blandar spelar inte så stor roll för mig.
Om vi nu ska maila UT och tjata så är det viktigt att vi använder deras titlar på låtarna, ex. Love you darlin' heter Oscars låt och Gone, gone heter Min å Oscars låt på Thules skivor.
Skånsk historia 2 från vol 6 innehåller delar från Radio ronka nr 2 och Kapitalistsvin - session innehåller delar från Fortsättning följer men självklart hoppas jag det kommer med också.
Ett och ett på vol 9 missade jag, låten kommer ju från Rockligan men snacket är ju unikt för Thule.
Fitta-kuk från vol 11 finns redan på vol 9... Trots att det står att den är outgiven..
Tyvärr har jag inte originalkassetterna av Di värsta pärvärsta låtarna och scetcherna men skiljer sig det inledningssnacket från Radio ronka nr 1??
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Låt Oss Starta En Kampanj!

Post by Evert Meduza »

Börje Lundin wrote:Det viktiga är att vi får ut det, om man sen lägger låtar för sig och sketcher för sig eller blandar spelar inte så stor roll för mig.
Om vi nu ska maila UT och tjata så är det viktigt att vi använder deras titlar på låtarna, ex. Love you darlin' heter Oscars låt och Gone, gone heter Min å Oscars låt på Thules skivor.
Skånsk historia 2 från vol 6 innehåller delar från Radio ronka nr 2 och Kapitalistsvin - session innehåller delar från Fortsättning följer men självklart hoppas jag det kommer med också.
Ett och ett på vol 9 missade jag, låten kommer ju från Rockligan men snacket är ju unikt för Thule.
Fitta-kuk från vol 11 finns redan på vol 9... Trots att det står att den är outgiven..
Tyvärr har jag inte originalkassetterna av Di värsta pärvärsta låtarna och scetcherna men skiljer sig det inledningssnacket från Radio ronka nr 1??
Ja det stämmer, du kan skriva din mail-adress till mig via PM så skickar jag den till dig.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Låt Oss Starta En Kampanj!

Post by Evert Meduza »

http://www.old-rock.com/

Här säljer de en del Fyllekalas-skivor som inte säljs på NoShame.se.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Låt Oss Starta En Kampanj!

Post by retepnoslack »

Häftigt! Jag får beställa en därifrån, då. De övriga på deras lista har jag redan i min ägo.
Post Reply