Och så lite statestik på det!

Diskutera allt som rör forumet här
Post Reply
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Och så lite statestik på det!

Post by uy »

När forumet låg på suddenlaunch fick vi ju aldrig se så mycket utav besöksstatistiken. Men nu är det annorlunda, från vårt webhotell får vi veta både antalet besök, träffar och lite annat drit. I september har vi hittills haft 353 besökare, i genomsnitt 44 om dagen. Men när webutvecklare redovisar sina besökssiffror är det oftast inte antalet besök, utan antalet träffar de redovisar. Antalet träffar är en aning missvisande, och brukar ge högre siffror än antalet träffar. så jag antar att det är därför man hellre redovisar dessa istället. Men eftersom jag är en sådan ärlig och rak person skall jag redovisa båda delarna. I september har vi haft 21 754 träffar, i genomsnitt 2 719 om dagen. Helt okej siffror för nya forumets första vecka tycker jag. :)
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Och så lite statestik på det!

Post by ELN »

På tal om statistik så kollade jag lite på medlemsstatistiken och fick då se till min förvåning att 4 medlemmar "blev reggade" 1 Jan 1970 00:00, bara undrar... varför? :)
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Och så lite statestik på det!

Post by Långis »

ELN wrote:På tal om statistik så kollade jag lite på medlemsstatistiken och fick då se till min förvåning att 4 medlemmar "blev reggade" 1 Jan 1970 00:00, bara undrar... varför? :)
Blev nog nåt galet vid konverteringen, skulle jag tro.
Post Reply