Tjena!!

Presentera er själva här
Post Reply
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Tjena!!

Post by rex »

Jaha,här e man då alltså Image hitlockad av Hårdrockarn till detta förnäma forum,hoppas på en massa kul surr! SKÅL PÅ ER!!!
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Tjena!!

Post by gammalhardrockare »

Rex:
Varför inte? Ska fan dö nyfiken......


Hm... Varför vara nyfiken överhuvudtaget? Vore inte allt mycket bättre om allt vore som det alltid har varit, om världen och tillvaron blev helt statiskt och man slapp obehagliga överraskningar?
Nyfikenheten skapade vätebomben och allmän skolplikt.

"Inga nyheter är bra nyheter" sade någon amerikansk president en gång i tiden. Här kan man bara instämma. Ingen post är bra post, goda grannar är obekanta grannar, okänd mark bär sällan din tyngd, exotiska maträtter ger dig diarré och nya kvinnor är bara kärringar i din egen ålder.

Nu kan det bara bli värre.

Jag skiter framtiden och alla nya möjligheter i ansiktet. Vänder mig istället om och med glaset i hand och kuken i skyn så kastar jag mig in i historien och ungdomens okrossade illusioner.
Last edited by gammalhardrockare on 30 Oct 2004, 14:09, edited 1 time in total.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Tjena!!

Post by rex »

Sicken fruktansvärd bakåtsträvare.....Denna överdrivna nostalgi blir din död,du lär inte stå ut särskilt länge va? Image Nåja, tur det finns folk som kan gå vidare och inte sitter och grinar i groggen över svunna tider....
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Tjena!!

Post by gammalhardrockare »

Rex:
Denna överdrivna nostalgi blir din död
Jag är redan död. Min tillvaro dog samma natt som åttiotalet övergick till nittiotalet.

Det är inte nostalgin som tar död på mig, det är i framtiden som döden väntar.
Vår historia var fylld av liv, vår framtid blir vår död.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Tjena!!

Post by rex »

Men ....nu tror jag att du har läst för mycket poesi ImageAnnars e det väl bara hösten som kan utlösa dylikt tungsinne hos denne väldige rocker va? Image
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Tjena!!

Post by Jungbacka Erik »

Välkommen till forumet, Rex. Hoppas du kommer att trivas här Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Tjena!!

Post by rex »

Tack!Det tror jag säkert att jag kommer att göra,om inte rockern gnäller för mycket Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Tjena!!

Post by gammalhardrockare »

Rex:
Annars e det väl bara hösten som kan utlösa dylikt tungsinne hos denne väldige rocker va?
Nej, nu stundar min absoluta favorittid, november och december!
November med sitt härliga mörker och december är juletid. Då hoppas vi på fina och dyra julklappar (Det är värdet som räknas, inte tanken) och mycket omvårdnad. Glädjen i att få och ta emot är helt klart en underskattad känsla.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Tjena!!

Post by rex »

Hehe helt rätt,så talar en riktig girigbuk Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Tjena!!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Men så finns det ju stackars män som måste köpa dyra julklappar till barn och liknande. Sådana är det synd om men jag kommer nog inte att tänka så mycket på dem i alla fall när jag öppnar mina paket och kuvert. Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Tjena!!

Post by rex »

Dessa män(som du tycker så synd om)får så väldigt mycket tillbaka förstår du!I form av uppskattning,kärlek,tindrande barnaögon osv...Du borde prova tycker jag, dra på dig en storfamilj så att du också får känna på meningen med livet Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Tjena!!

Post by gammalhardrockare »

Rex:
väldigt mycket tillbaka förstår du!I form av uppskattning,kärlek,tindrande barnaögon osv
He! He! He!
Den var bra Rex!

Du är på skämtsamt humör idag märker jag, eller är det som så att en viss flickvän även besöker detta forum? Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Tjena!!

Post by rex »

Nä!Jag menar varenda ord Image Det begriper väl alla, att ha huset fullt varenda stund är det bästa som finns.....
Last edited by rex on 30 Oct 2004, 22:45, edited 1 time in total.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Tjena!!

Post by gammalhardrockare »

Tänkte väl det... Detta är ju ett allvarligt forum och en oskriven regel som i alla fall jag har är att jag aldrig skämtar om allvarliga ting som t ex sprit och kvinnor.
Post Reply