_

Filmer och Tv-program diskuteras här
Post Reply
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

The Simpsons

Post by ozzman »

Simpsons är den absolut bästa TV-serien genom tiderna, möjligen kan Sopranos konkurrera i sina bästa stunder.

Det är bara synd att serien börjar balla ur nu, från säsong 12 och framåt så är de riktiga guldkornen få.
Säsongerna 3-8 är i en klass för sej och kan ses hur många gånger som helst.
elo
Periodare
Posts: 362
Joined: 21 Mar 2005, 17:20
Location: Färila

The Simpsons

Post by elo »

Simpsons är en bra serie, tyvärr så glömmer jag jämt bort att se på den...
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

The Simpsons

Post by uy »

Klart man älskar Simpsons. Jag tror fan jag har sett alla gamla avsnitt. Det är faktiskt flera år sedan jag såg ett avsnitt som jag aldrig har sett förr. Jag har tre VHS-filmer. "To hot for TV", "Goes to Hollywood", "Greatest Hits" och "Bart Wars". Avsnitten på dessa kan jag nästan utantill.
Skitarna ska va' lika långa i år
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

The Simpsons

Post by lumberjack »

uy wrote:Klart man älskar Simpsons. Jag tror fan jag har sett alla gamla avsnitt. Det är faktiskt flera år sedan jag såg ett avsnitt som jag aldrig har sett förr. Jag har tre VHS-filmer. "To hot for TV", "Goes to Hollywood", "Greatest Hits" och "Bart Wars". Avsnitten på dessa kan jag nästan utantill.
Blir inte det fyra?

Hur som haver, Simpsons regerar den tecknade världen. Futurama är inte heller fel. En liten kul detalj är när dom stöter på en Hillbillybonde med rymdkor på månen. Karln är klädd i en keps med sydstatsflaggan och texten " The moon shall rise again" Image.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

The Simpsons

Post by uy »

LumberJack: Jo, det blir fyra. Jag glömde bort att jag hade Bart wars när jag skrev det.
Skitarna ska va' lika långa i år
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

The Simpsons

Post by retepnoslack »

Simpsons är en underbar serie. det finns nog knappast något, som slår den. Jo, kanske NÅGOT, men jag kommer inte på någonting, just nu.

Post Reply