12 år sen

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

12 år sen

Post by overkill »

.. som Eddie lämnade jordelivet. Sanslöst vad åren springer iväg. Evigt saknad :-(, alltid ihågkommen R.I.P. :-)
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: 12 år sen

Post by Evert Meduza »

Men hans musik den lever vidare ty Errol dör aldrig i våra hjärtan då eder Errol äro och förblir himlarnas helige härskare.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Re: 12 år sen

Post by Jungbacka Erik »

Älskad och saknad. Ska lyssna på hans musik i kväll och sänka någon öl.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: 12 år sen

Post by uy »

Eddie, vi saknar dig. jag minns hur jag sörjde den dagen jag fick nyheten om att Eddie var död. Satt upp till ett på natten med tända ljus och lyssnade igenom alla hans skivor jag ägde vid det tillfället. (Jag inser nu att forumet inte har någon gråtande smiley. Det blir till att skapa en sådan, då jag skulle behöva en nu)
Jag skulle kanske ha skrivit mitt inlägg i går, men det var ju den 18:e jag nåddes av nyheten. Jag glömmer aldrig den dagen då min klasskompis Peter kom till svenskalektionen, nästan en timme försenad med orden: "Jag har dåliga nyheter, mina vänner. Eddie är död". Vår svenskalärare, som gick i pension inte långt därefter, var inte ett dugg arg över den sena ankomsten. Istället satt han med oss och pratade om Eddie ett tag.
Skitarna ska va' lika långa i år
mrrogerballis
Obotlig alkoholist
Posts: 669
Joined: 28 Mar 2011, 23:39
Location: Mölndalesien;-)
Contact:

Re: 12 år sen

Post by mrrogerballis »

Saknaden är jävligt stor!dagen jag möttes av det beskedet värkte det värkligen i själen.
Tur att det finns ett bra forum för att hedra Errol´s/Eddie´s minne!
Post Reply