Mer outgivet släpps ut nu.

Nyheter angående Eddie Meduza
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Re: Mer outgivet släpps ut nu.

Post by overkill »

Jo, lite så är det ju, i varje fall det som Eddie och Anders gjorde tillsammans.

Men bland Eddies övriga outgivna material, alltså det han gjorde själv utan Anders eller nån annan,
fanns ju säkert en tanke bakom att släppa nån gång på ett eller annat sätt.
Varför så mycket har legat - och fortfarande samlar damm i nått arkiv kan man ju fråga sig egentligen.
Han hade ju egentligen kunnat släppa mer själv, typ som han gjorde med Legal Bootleg boxen, och även
kassetten Eddie´s Garderob bl.a: samla ihop låtar som han har liggandes och ge ut.
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Re: Mer outgivet släpps ut nu.

Post by retepnoslack »

Är det någon som vet, hur många skivor "Norztedts" har släppt? Jag har letat lite efter dem i diverse skivbutiker, men inte kunnat frambringa något enda exemplar utav dessa ur sortimentet.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Mer outgivet släpps ut nu.

Post by Evert Meduza »

retepnoslack wrote:Är det någon som vet, hur många skivor "Norztedts" har släppt? Jag har letat lite efter dem i diverse skivbutiker, men inte kunnat frambringa något enda exemplar utav dessa ur sortimentet.
Utifrån Spotify så har de bara släppt en singel och medverkat på samlingsskivan "Jag Och Min Far".
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply