Helvete vad det jävlas nu då!!!!!!!!!!!

Datorer, tillbehör, program, p2p, internet och sånt
Post Reply
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Helvete vad det jävlas nu då!!!!!!!!!!!

Post by rex »

Nu hittar inte DVD-brännarn skivan heller Image Kom inte med Drivers och firmware nu bara Image

Vad faaaaaaaan skall jag göra? Man kan reseta dom i ett litet hål framtill va? Är det bra? HJÄLP!
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Helvete vad det jävlas nu då!!!!!!!!!!!

Post by Jungbacka Erik »

Är inte det lilla hålet en mekanisk "Ejectknapp"?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Helvete vad det jävlas nu då!!!!!!!!!!!

Post by rex »

Jovisst fasen så var det ju...... Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Helvete vad det jävlas nu då!!!!!!!!!!!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Ett tips är ju att köpa riktiga DVD-filmer istället. Men det är klart, de kostar ju lite mer... Jag förstår om man inte har råd med detta.
Men vad jag inte förstår är varför folk utsätter sig för detta jävla bränneriet och krånglet, det verkar kosta mer än det smakar i alla fall om man tänker på all tid som folk måste lägga ned för att det ska funka, alla raseriutbrott, krångel med kvalité m.m.
Det är ju meningen att film och musik ska vara ett nöje och avkoppling, så verkar inte vara fallet när man snackar med folk som gillar att stjäla filmer och musik.

En film eller CD-skiva kostar inte mer än 59-99 kr (undantaget är ny skit men det är ju ingen här som är direkt lockad av sådant), det är ju för fan inga pengar och man slipper krångel och besvär samt har en film/CD som är åldersbeständig och av perfekt kvalité.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Helvete vad det jävlas nu då!!!!!!!!!!!

Post by Jungbacka Erik »

Man kan även lagra annat än filmer på DVD-skivor. Mp3 filer t.ex. Image
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Helvete vad det jävlas nu då!!!!!!!!!!!

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Men vad jag inte förstår är varför folk utsätter sig för detta jävla bränneriet och krånglet, det verkar kosta mer än det smakar i alla fall om man tänker på all tid som folk måste lägga ned för att det ska funka, alla raseriutbrott, krångel med kvalité m.m.
Ladda ner en bra release, packa upp den och bränn. Det kan inte bli enklare allt som allt ca. 2 minuters jobb resten av tiden sköter datorn sej själv.
Betydligt mindre jobb än att åka till en affär, hitta parkering, köpa filmen/skivan och sedan åka hem.
Post Reply