Nya Underforum

Nyheter angående Eddie Meduza
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Nya Underforum

Post by rex »

Nähä,nä kanske det.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Nya Underforum

Post by Jungbacka Erik »

Jaså har rex också bllivit utslängd från forumhuset? Nåja, jag kommer då inte att sakna FH, även om jag tror att det kommer att återuppstå inom en snar framtid.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Nya Underforum

Post by rex »

on 02/13/2005 at 22:55:04, Jungbacka Erik wrote:Jaså har rex också bllivit utslängd från forumhuset? Nåja, jag kommer då inte att sakna FH, även om jag tror att det kommer att återuppstå inom en snar framtid. [/quote]

Mmm,gissa vems fel det var? Image
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Nya Underforum

Post by Jungbacka Erik »

rex:

Fick hårdrockarn (jag antar att det är han du menar) dig utslängd? Hur gick det till?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Nya Underforum

Post by rex »

on 02/13/2005 at 22:58:23, Jungbacka Erik wrote:rex:

Fick hårdrockarn (jag antar att det är han du menar) dig utslängd? Hur gick det till? [/quote]

Ja,jag sörjer inte det stället jag heller.....men det var så nämligen att han använde min dator,vilket inte var helt lyckat med tanke på IPnummer och multipla identiteter Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Nya Underforum

Post by gammalhardrockare »

Ljungbacka-Erik:

Ja, det är som Rex säger. Förutom alla andra identiteter som jag blev beskylld för att vara så trodde de även att jag var Rex och vise versa.
Sanningen var dock att jag bara hade reggat mig under två id och det var GH och Axel Olsson.

Men jag tror att det där forumet spårade ur rejält mot slutet, de hade väl mest medlemmar som var bannade på Flashback vad jag förstod.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Nya Underforum

Post by Jungbacka Erik »

on 02/13/2005 at 23:01:44, rex wrote:Ja,jag sörjer inte det stället jag heller.....men det var så nämligen att han använde min dator,vilket inte var helt lyckat med tanke på IPnummer och multipla identiteter Image [/quote]Så kan det gå till när det går till, som gamle Kurtan sa. Från detta forum får han dig inte utslängd åtminstone Image

Edit: Om han inte mutar mig förstås...
Last edited by Jungbacka Erik on 13 Feb 2005, 23:12, edited 1 time in total.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Nya Underforum

Post by rex »

on 02/13/2005 at 23:10:49, Jungbacka Erik wrote:Så kan det gå till när det går till, som gamle Kurtan sa. Från detta forum får han dig inte utslängd åtminstone Image

Edit: Om han inte mutar mig förstås... [/quote]

Nä,det får vi hoppas detta har ju blivit mitt andra hem,ett hem där jag dessutom trivs alldeles förbaskat bra Image
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Nya Underforum

Post by Jungbacka Erik »

on 02/13/2005 at 23:08:51, GammalHardrockare wrote:Ljungbacka-Erik:

Ja, det är som Rex säger. Förutom alla andra identiteter som jag blev beskylld för att vara så trodde de även att jag var Rex och vise versa.
Sanningen var dock att jag bara hade reggat mig under två id och det var GH och Axel Olsson.

Men jag tror att det där forumet spårade ur rejält mot slutet, de hade väl mest medlemmar som var bannade på Flashback vad jag förstod. [/quote]Det var litet av två läger; En liten grupp gamla medlemmar med Hiv-mannen som gud och så alla nya medlemmar, som av dom gamla medlemmarna ansågs vara spammare.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Nya Underforum

Post by gammalhardrockare »

Ljungbacka-Erik:

Ja HIV-Mannen kommer jag ihåg! Jaså, han är igång fortfarande... Ja där ser man.
Minns inte riktigt hur förhållandet var mellan oss men jag misstänker att det var han som kom med beskyllningarna men jag är inte helt säker.
Post Reply