Nya Underforum

Nyheter angående Eddie Meduza
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Nya Underforum

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Jaså, när hade du sex senast? Äkta fruar och flickvänner räknas inte!
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Nya Underforum

Post by Jungbacka Erik »

on 02/04/2005 at 16:12:33, ozzman wrote:Inte för att vara puritan, men finns det inte redan en viss överetablering av forum/siter som behandlar ämnet sex & samlevnad?
Jag tycker faktiskt inte det känns så nödvändigt att föra in det på det här forumet. [/quote]Du har en poäng där. Vi måste såklart bevara detta forums unika karaktär
Image Men det finns ju inget som hindrar att man startar en tråd i baren, om man vill diskutera något 6666666
(Det var min yngsta dotter som tryckte ner sexan på mitt keyboard just när jag skrev inlägget. Jag tyckte det var passande) Image
Last edited by Jungbacka Erik on 04 Feb 2005, 21:25, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Nya Underforum

Post by ozzman »

on 02/04/2005 at 21:20:17, Jungbacka Erik wrote:Du har en poäng där. Vi måste såklart bevara detta forums unika karaktär
Image Men det finns ju inget som hindrar att man startar en tråd i baren, om man vill diskutera något 6666666
(Det var min yngsta dotter som tryckte ner sexan på mitt keyboard just när jag skrev inlägget. Jag tyckte det var passande) Image [/quote]

Det måste jag hålla med om , om nu någon Hellboy av forumets yngre medlemmar skulle behöva dom lite mer erfarnas råd i frågor om blommor och bin så skall naturligtvis möjligheten finnas. Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Nya Underforum

Post by gammalhardrockare »

Medicin och Hälsa då?
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Nya Underforum

Post by ozzman »

on 02/04/2005 at 16:12:33, ozzman wrote:Inte för att vara puritan, men finns det inte redan en viss överetablering av forum/siter som behandlar ämnet sex & samlevnad?
Jag tycker faktiskt inte det känns så nödvändigt att föra in det på det här forumet. [/quote]

Så vitt jag kan tolka mitt eget första inlägg i den här tråden så menar jag att sex inte behöver finnas på det här forumet.
Vad beträffar dom eventuella frågor jag skulle kunna tänkas ha så behåller jag dom för mej själv så att du inte behöver bli generad och chockad Image
Last edited by ozzman on 06 Feb 2005, 22:58, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Nya Underforum

Post by ozzman »

on 02/06/2005 at 23:17:40, hellboy wrote:ozzmanImageet var inte det jag menade och det vet du mycket väl,gubbskrälle Image [/quote]

Jaooo len.
Softish att vara gubbish.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Nya Underforum

Post by gammalhardrockare »

Ja, är det någon som behöver sexrådgivning så är det bara att maila mig. Jag kan allt om könssjukdomar! Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Nya Underforum

Post by rex »

on 02/07/2005 at 19:51:03, GammalHardrockare wrote:Ja, är det någon som behöver sexrådgivning så är det bara att maila mig. Jag kan allt om könssjukdomar! Image [/quote]

Vilken bok läste du då?
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Nya Underforum

Post by ozzman »

Inspirerad av vissa forummedlemmars matvanor så tycker jag vi kan starta ett underforum för dom som har en förkärlek för att glufsa i sej kroppsvätskor från grisar.
"Äckligheter & Abnormiteter" kunde det heta alt. "Barbarism & Groteskerier"
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Nya Underforum

Post by rex »

En underavd för Politik och samhällsfrågor kan det vara nåt? Kunde kanske vara intressant?
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Nya Underforum

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Nä, då blir det bara bråk och ovänskaper.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Nya Underforum

Post by Jungbacka Erik »

on 02/13/2005 at 19:28:24, GammalHardrockare wrote:Rex:

Nä, då blir det bara bråk och ovänskaper. [/quote]Jo, så är det nog. Och till sist kommer kling och klang och stänger ner hela forumet, som dom gjorde med Forumhuset häromsistens.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Nya Underforum

Post by gammalhardrockare »

Ljungbacka-Erik:

Vad hände på Forumhuset då? Berätta!
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Nya Underforum

Post by Jungbacka Erik »

Nja, egentligen vet jag inte men såhär skrev nån på flashback: "Jag kan meddela att Forumhuset faktiskt har stängts ner på webbhotellets eget initiativ. Dessutom ska polisen vara inkopplad. Enligt webbhotellet som jag kontaktade så beror detta INTE på att någon enskild person "anmält" sidan utan därför att de själva under en tid haft sidan under uppsikt. Flera punkter i deras regler har tydligen inte respekterats."
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Nya Underforum

Post by gammalhardrockare »

Ljungbacka-Erik:

Ja det är svårt sådant där, även om man har moderatorer så är det svårt att hålla koll på allt. Extremister från både vänster och högerkanten ska tyvärr förstöra många bra debatter och diskussioner.

För övrigt så har väl inte jag världens bästa erfarenhet av Forumhuset. Jag blev utkastad efter att ha fått skulden för att ha reggat mig under flera olika identiteter. Det stämde delvis, förutom att jag var reggad som Gammal Hårdrockare så reggade jag mig även som Axel Olsson. Det erkände jag men de gav sig fullkomligt fan på att jag även hade reggat mig under flera andra identiteter och jag kunde fan inte bevisa min oskuld på något sätt. Till slut så blev både jag och Rex utkastade.
Post Reply