Dubbel-cd

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Dubbel-cd

Post by wiking »

Kom att tänka på en dubbel-cd som jag nog aldrig läet om på någon sida som radar upp alla Eddies släppta material. När jag var med i Fy fan cluben så fick jag ett utskick från någon idritts klubb som sålde en Eddie dubbel-cd, tror bara den hette Eddie Meduza. Det var i stort sett bara dom vanliga låtarna som brukar vara med på Eddie samlingar förutom ett par som var från Eddies kommande cd, det visade sej vara Harley Davidson. Den låten hette också What a machine på den samlingen. Ravelli music tror jag dom hette dom som släppt den. Tyvärr så lånsde jag ut den för några år sedan och har inte fått tillbaka den som så mycket annat men ska faktisk göra ett försök och se om jag kan få tillbaka den.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Dubbel-cd

Post by Långis »

Skivan är jäkligt svår att få tag på idag. Den såldes inte mycket, något som syns på tradera där den nästan aldrig komemr ut tillf ärsäljning.
Strax efter att Eddie dog så såldes det dock ut ett restlager på ginza.se. Tyvärr missade jag detta och har nästan tappat hoppet om att någonsin få tag på ett eget exemplar av denna skiva...
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Dubbel-cd

Post by overkill »

Japp, den plattan är rövsvår att hitta idag. Smart som man är så beställde man den aldrig då den fanns på ginza, men då visste man ju inte heller att det var en blivande raritet.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Dubbel-cd

Post by wiking »

GM wrote:http://www.angelfire.com/ut/johnjohn/emharpar.html
Är det den här du menar
Jo den var det men på min så var det en liten klister lapp på som det stog 50% till fotbollen eller något sånt.
raggarbond
Helgfyllo
Posts: 90
Joined: 29 Dec 2004, 18:16

Dubbel-cd

Post by raggarbond »

Innan man visste att man skulle börja samla på Meduza så stod jag och tänkte köpa den men struntade i det för att jag redan hade låtarna på den. Detta ångrar man idag......
Post Reply