Känsliga Errol?

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
felix
Obotlig alkoholist
Posts: 540
Joined: 15 Aug 2005, 12:36
Location: sweden
Contact:

Känsliga Errol?

Post by felix »

kollar man på dom norska intervjuerna mer han så märker man snart att han var en rätt så känslig person. dessutom förbannat vis

och aningen kristet troende Image
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Känsliga Errol?

Post by E-M »

Jo han var en väldigt klok människa. Eddie verkade vara en som glädjes åt små saker (t.ex träffa en god vän), att han inte hade pengar var inget han brydde sig om för honom var det viktigt att ha mat för dagen och vara med folk som han gillade då mådde han bra (detta är inget faktum utan vad MIN uppfattning om Eddie/Errol är). Han verkade inte heller vilja besävra andra med sådant som HAN mådde dåligt över. Utan det var något som han tog för sig själv. Sedan så älskade han och spexa göra männsikor glada skoja och dra roliga skämt det är nog den sidan som är Eddie Meduza. För han sa ju att Eddie och Errol är samma person fast Eddie är en annan sida av Errol, det kan vara svårt att få ihop men men.
Last edited by E-M on 16 Jan 2006, 21:39, edited 1 time in total.
melv
Glad amatör
Posts: 5
Joined: 13 Jun 2008, 19:11

Känsliga Errol?

Post by melv »

En liten bump såhär 6 år senare.

Jag undrar om det möjligtvis är någon som har Människospillror på datorn och vill maila över till mig? Fanns en i bra kvalité på youtube förr, men den är borttagen. Nu finns bara en med otroligt dålig ljudkvalité.

Någon?
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Känsliga Errol?

Post by Evert Meduza »

melv wrote:En liten bump såhär 6 år senare.

Jag undrar om det möjligtvis är någon som har Människospillror på datorn och vill maila över till mig? Fanns en i bra kvalité på youtube förr, men den är borttagen. Nu finns bara en med otroligt dålig ljudkvalité.

Någon?
Jag har den, dock i inte på MP3 som jag antar att du önskar, annars så kan jag lägga upp den på YouTube.com om du så hellre vill.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Känsliga Errol?

Post by retepnoslack »

Ja, man måste ju få ur sig det sorgsna på något sätt. Errol skrev låtar, Danielsson och Book springer till skvallerpressen.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Känsliga Errol?

Post by Evert Meduza »

http://www.youtube.com/watch?v=4RGgqles ... re=g-all-c

Jag la upp den på tuben, fastän ingen bad mig, ändå en del fina bilder för er som vill se.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply