Ping!

Datorer, tillbehör, program, p2p, internet och sånt
Post Reply
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Ping!

Post by rex »

Hjälp för helsicke!! Jag har ett onlinespel som jag brukar köra ibland,men nu har nåt hänt Image

Jag får kontakt med servern men när det pingas så hakar sig driten,vafan är detta?
felix
Obotlig alkoholist
Posts: 540
Joined: 15 Aug 2005, 12:36
Location: sweden
Contact:

Ping!

Post by felix »

lagt in norton eller nåt sånt sen sist?

jag fick lite problem när jag köpte min router för några år sen, så har du köpt en sån nyligen kan det ju oxå påverka
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Ping!

Post by rex »

Njae...Både och...såhär är det: Problemet bara uppstod en dag,efter att jag tagit hem en ny drivis till mitt grafikkort,detta trodde jag var problemet.

Dessutom så började hela datorn uppföra sig lite konstigt efter det så jag fann för gott att formatera hela skiten.

Men se,när jag om installerat alltihop igen,även Norton då alltså så kvarstod detta så vafan är det då?

Router har jag också,men den har inte gett mig några probs än iaf...
crazyboris
Helgfyllo
Posts: 62
Joined: 27 Oct 2005, 16:45
Location: Habo
Contact:

Ping!

Post by crazyboris »

avinstalera norton genast....
det är visserligen värdens mest andvända virusprogram MEN det är inte så bra... ganska kasst..
sen kräver det massor ur din dator...
kör NOD32 istället 10 ggr bättre på att hitta virus o trojaner än norton...NOD32 har ju sandbox och hueristik sökning norton kommer antagligen att ha detta 2010 eller nått...

har du ett riktigt norton ellet har du laddat ner det från nätet... finns några versioner med trojaner i instalationsfilen...
Post Reply