Reklamkassetten som..

Sälj, köp eller byt dina Eddie Meduza prylar här
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Reklamkassetten som..

Post by Långis »

Jajaja, jags ka ta upp det nästa gång vi språkas
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Reklamkassetten som..

Post by overkill »

En möjligen - eller snarare garanterat dum fråga, men hur gick det med detta Långpanna? det rann ut i sanden förstås? Image

Vore kul att få höra hela kassetten Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Reklamkassetten som..

Post by uy »

Men finns inte hela kassetten med i extramaterialet till Eleganten från vidderna?
Skitarna ska va' lika långa i år
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Reklamkassetten som..

Post by Långis »

Ah, såklart rann det ut u sanden. Får försöka hålla det i minnet
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Reklamkassetten som..

Post by overkill »

Gör så Långpanna Image

Uy, det är ej hela som är med dvd´n vad jag förstått. Den är bara ca 10 min där, och den rippen som florerarade innan (som kunde laddas ner i denna tråden) är ca 13 min. Men det är som sagt ej hela heller, vet inte hur lång den ska vara, men som sagt vare sig dvd-versionen eller denna är komplett som jag har förstått det. Orginalet ska vara ytterligare några minuter i alla fall.
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Reklamkassetten som..

Post by herrskogstrand »

on 02/11/2011 at 17:35:24, Overkill wrote:Gör så Långpanna Image

Uy, det är ej hela som är med dvd´n vad jag förstått. Den är bara ca 10 min där, och den rippen som florerarade innan (som kunde laddas ner i denna tråden) är ca 13 min. Men det är som sagt ej hela heller, vet inte hur lång den ska vara, men som sagt vare sig dvd-versionen eller denna är komplett som jag har förstått det. Orginalet ska vara ytterligare några minuter i alla fall. [/quote]

Den som har tagis bort är Brevsprätare Hitler som finns att ladda ner på Evert.se
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Reklamkassetten som..

Post by Evert Meduza »

on 02/11/2011 at 19:13:21, Herrskogstrand wrote:Den som har tagis bort är Brevsprätare Hitler som finns att ladda ner på Evert.se [/quote]

http://www.evertlundin.se/
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Reklamkassetten som..

Post by overkill »

Det är nog ytterligare något som tagits bort på dvdn. Brevsprättaren är ca 50 sekunder och det skiljer 3 minuter på dvd-versionen och den andra som florerar (som är 13 minuter, ungefär).

Oavsett vilket så är ingen version komlett. Den som gick att ladda ner här är som sagt 13 minuter och det är inte hela heller som jag förstått. Orginalet ska vara ytterligare ett antal minuter, antagligen är nog bandet minst 15 min egentligen, så säg mellan 15 - 20 är min gissning. Alltså fattas 2 - 7 minuter, om jag får gissa.
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Reklamkassetten som..

Post by herrskogstrand »

on 02/12/2011 at 00:12:05, Overkill wrote:Det är nog ytterligare något som tagits bort på dvdn. Brevsprättaren är ca 50 sekunder och det skiljer 3 minuter på dvd-versionen och den andra som florerar (som är 13 minuter, ungefär).

Oavsett vilket så är ingen version komlett. Den som gick att ladda ner här är som sagt 13 minuter och det är inte hela heller som jag förstått. Orginalet ska vara ytterligare ett antal minuter, antagligen är nog bandet minst 15 min egentligen, så säg mellan 15 - 20 är min gissning. Alltså fattas 2 - 7 minuter, om jag får gissa. [/quote]

Hittade ett inslag på 2 min som inte fanns med på DVD-versionen
Last edited by herrskogstrand on 12 Feb 2011, 00:23, edited 1 time in total.
Post Reply