Jag lever...

Diskutera allt som rör forumet här
Post Reply
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Jag lever...

Post by BOB-blommorobin »

Såg att man fick lite brev där man undrar vart jag tagit vägen och om jag hade döttImage Men icke sa nicke, har bara varit upptagen därav min inaktivitet här. Image
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Jag lever...

Post by Evert Meduza »

blommorobin wrote:Såg att man fick lite brev där man undrar vart jag tagit vägen och om jag hade döttImage Men icke sa nicke, har bara varit upptagen därav min inaktivitet här. Image
Då vet vi det, undrar fortfarande vart Gammal Hårdrockare har hållit hus?

Vad har du haft för dig annars om du nu vill berätta det?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Jag lever...

Post by BOB-blommorobin »

Också funderat på vart den människan tagit vägen.

Jag har haft ett musikprojekt där jag har en massor av musik som måste ljudtvättas och göra master på. Sedan har det varit mysigt väder så vi har haft lite grillat med skumpa, eller var det öl? Image
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Jag lever...

Post by uy »

Jag kapar denna tråd för att tala om att jag också är vid liv. Jag flyttade till en lägenhet på byn för lite drygt en månad sedan, och det var först i går jag fick min internetanslutning. Efter en månad utan internet har jag en hel del att ta igen, tur att det är långhelg Image
Last edited by uy on 17 May 2012, 16:32, edited 1 time in total.
Skitarna ska va' lika långa i år
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Jag lever...

Post by BOB-blommorobin »

Va kul med flytt, blev det större lya? Image
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Jag lever...

Post by uy »

Ja, större, men framför allt en egen lya. Eftersom jag var arbetslös, och sedan student har jag bott kvar hemma hos mina föräldrar. Men nu är jag färdigutbildad och har fått jobb, så nu blev det äntligen av att jag flyttade.
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Jag lever...

Post by ELN »

Jag passar på att hoppa på här. Jag är också vid liv.
Jag funderar på om någon har koll på vart alla gamla aktiva tagit vägen? Vi va ju ett riktigt härligt gäng där det kändes som att man kände varandra. Vore jäkligt kul med en återträff. :)
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Jag lever...

Post by uy »

Ja, man saknar en del gamla rävar. men kul att du är tillbaka, ELN!
Gammal hårdrockare försvann sommaren 2010. han skrev på en del ställen under sitt riktiga namn, men även där är det knäpptyst sedan några år tillbaka.
Efter lite googlande hittade jag en nyhetsartikel om hårdrockaren: http://nyheter24.se/nyheter/internet/73 ... -flashback" onclick="window.open(this.href);return false;
Skitarna ska va' lika långa i år
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Jag lever...

Post by Evert Meduza »

uy wrote:Ja, man saknar en del gamla rävar. men kul att du är tillbaka, ELN!
Gammal hårdrockare försvann sommaren 2010. han skrev på en del ställen under sitt riktiga namn, men även där är det knäpptyst sedan några år tillbaka.
Efter lite googlande hittade jag en nyhetsartikel om hårdrockaren: http://nyheter24.se/nyheter/internet/73 ... -flashback" onclick="window.open(this.href);return false;
Jag har läst den artikeln, kanske han dyker upp på Meduzaland igen någon gång, lite synd om vi bara är 4-5 personer som skriver här på forumet annars.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply