Fredag igen!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Fredag igen!

Post by Jungbacka Erik »

on 10/09/2009 at 20:03:51, rex wrote:Det är ju för en god saks skull Image Lite oväsen får man ta för en sån besparing Image [/quote]Jodå. Ska bli skönt att slippa betala för 4000 l brännolja per år. Nu har oljepriset gått ner litet men före krisen då den var som dyrast kostade den över en euro litern Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Ännu en anledning så god som någon till att inte bo i villa. Det räcker inte med lån, räntor, amorteringar, reparationer och jävelskap. Det blir bränslekostnader också!
Den moderna mannen bor i lägenhet inne i stan. Så är det bara.

Och Rex, kom inte med något skitsnack nu! Du VET att jag har rätt. Det är JAG och inte DU som har råd att åka till Alabama och Mississippi om ett år.
Kan du verkligen leva med att det blir jag och inte du som fräser fram på motorvägen mellan Hattiesburg och Mobile med en flaska i knät och George Thorogood på högsta volym?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Jamen,jag har också råd....enda problemet är att du inte VÅGAR åka dit,du skall till nån strand i sydeuropa där allt känns bekant.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Helvete heller. Jag åker dit nästa sommar. Det finns stränder och pooler där också.
Men jag kommer nog att åka buss, det erkänner jag. Fattar fan inte hur det går till att hyra bil ens här i Europa. Vilket helvete ska man då inte få därborta?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Är du helt från vettet? Ja då får du åka själv,vem faan tror du vill åka på busstur med dig i USA?

Hur var det med Thorogood och flaskorna på motorvägen?
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Fredag igen!

Post by Jungbacka Erik »

Ännu en anledning så god som någon till att inte bo i villa. Det räcker inte med lån, räntor, amorteringar, reparationer och jävelskap. Det blir bränslekostnader också!
Den moderna mannen bor i lägenhet inne i stan. Så är det bara.
Och vem tror du betalar reparationer och uppvärmningskostnader då man bor i lägenhet? Är det Gud som rycker in, tomten eller staten?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Glöm det Jungbacken....han har fastnat i en tankebana som han inte kommer ur,men man tycker att han borde inse hur det hänger ihop alldenstund när man ser vad det kostar att bo i lgh idag.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Läs mitt svar i JW:s tråd.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Du får väl svara där det är relevant?
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Fredag igen!

Post by Jungbacka Erik »

På grund av denna tråds enorma popularitet och längd har flera medlemmar problem att posta i den. Därför låser jag denna tråd så fortsätter vi i Fredag igen!!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Fredag igen!

Post by uy »

Du glömde hänglåset, Jungis Image

Men skumt är det. Före helgen kunde inte jag heller posta här, men nu när helgen är slut kom "reply"-knappen tillbaka. Image Nåja, jag får väl ta och säga adjö till denna tråd, som hängt med ända sedan december 2004. Mycket kul har postats här under åren. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Image

Edit: Tycker rex ska få den äran att posta även det sista inlägget i denna tråd /Jungbacka Erik
Last edited by rex on 12 Oct 2009, 22:19, edited 1 time in total.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Ja,vad säger man....nu begriper ju inte jag varför envåldshärskaren har valt att favorisera Svärdfiskätaren,men det har säkert nåt högre syfte Image

Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Fredag igen!

Post by Jungbacka Erik »

Ja men vad helvete, ni får väl moderatorstatus allihop så fortsätter vi denna tråd. Skicka PM alla som vill ha!
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Hehe,stäng du bara,inget varar för evigt Image
Post Reply