De sups dåligt i baren?

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

De sups dåligt i baren?

Post by ELN »

Reagerade lite på att de inte vart ett enda inlägg i, den tidigare o så populära Baren sen mitt senaste 13 feb... men men kul att Eddie hamnat mer i fokus Image

Själv har jag ju vart borta en stund (fan blir off-topic i första inlägget) har fått ordning på nya datorn, men har haft fullt upp, det är bilar o grejer som tar tid.

Jag har haft lite oflyt:
Jag hade ju en Volvo 740 GLE, men så på vägen hem från jobbet så brände jag generatorn, fredagen då det var monsterrace, var lagom kul att köra Ed och tillbaka med bara dubbla batterier o husvagn... så körde en vecka med motorcykeln tills den nästa fredag på samma ställe på vägen hem från jobbet skar i toppen....

Så jag köpte mig en Subaru Forester Turbo 2,0 och den gick bra, tills en dag i vintras då jag sladdade lite och turbon helt plötsligt lade av... Så köpte mig en Mitsubishi Pajero Wagen och den gick två veckor och så slutade den generatorn att ladda (någonstans undertiden köpte jag också min Lincoln -75) så körde två veckor med morsans Toyota, sen hände två saker, jag fick den nya generatorn till Pajeron och Toyotan kokade...

Fixade då Pajeron den söndagen och veckan efter kom den renoverade turbon till Subarun (men den va inte helt problemfri att få på plats så den ligger ännu av, jag hoppas på att få igång den i helgen). Och idag lade jag ut min skurna motorcykel + ny kopplingssats för 3 000:- på Blocket.se och inom 10 minuter hade jag 3 köpare på tråden, men med den första ingicks löfte om affär nu på fredag. (Vad som sker med Lincolnen kommer i tråden RAGGARBIL)

Så nu kanske jag kan få köpt mig en nyare hoj och större då den gamla va en sk. mellanklass. Till helgen blir de väl att kolla Toyotan om Subarun blir klar

Men så har jag ju dåligt med tid att skruva med... Mån - Fre är jag ju i Norge och kör lastbil, just nu sitter ja vid en bäck utanför Ålesund o skriver

Här händer grejer! Image Image Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

De sups dåligt i baren?

Post by ELN »

Ja vafan! Jag fyllde ju år i söndags med! Det är ju nått som hänt sen sist Image ett glatt steg närmare riktig ålderdom Image och har då intagit busskorts åldern (körkort D) så här går det undan, har dessutom hunnit bli fast anställd Image
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

De sups dåligt i baren?

Post by Jungbacka Erik »

Får gratta till anställningen och födelsedagen samt beklaga dina bilbekymmer Image Litet dåligt drag har det faktiskt blivit i baren men vi får skärpa till oss Image
User avatar
sten1972
Periodare
Posts: 288
Joined: 08 Sep 2008, 11:37
Location: Swärrje

De sups dåligt i baren?

Post by sten1972 »

Frugan är bortrest och kommer inte hem förrän söndag kväll så jag är själv med barnen vilket betyder att jag måste ta det lugnt med alkoholen. Men det blir några pilsner och samtidigt lite Halo på Xboxen tillsammans med minsta tjejen.
Image
Eller så kanske man få barnen att sova över hos kompisar.
Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

De sups dåligt i baren?

Post by ELN »

Kan bara konstatera att de inte blivit så mycket mer drag här sen sist jag var inne. Men men inget att göra åt det Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

De sups dåligt i baren?

Post by Långis »

Nej, på sommarn är det ju dessutom ännu värre.

En anledning till det dåliga draget är att det är så överjävligt för nya användare att registrera sig. Ibland går det inte alls.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

De sups dåligt i baren?

Post by ELN »

Jasså, har det krånglat till sig? Minns att de inte va så svårt då jag gjorde det.

Jag skall väl inte gapa för högt själv, då jag ju varit frånvarande ett par längre perioder i det senare.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: De sups dåligt i baren?

Post by ELN »

Nu tycker jag att jag själv varit väldigt dålig i baren i det sista... men så såg jag att jag ändå va den senaste som postade så... Ni får supa bättre här pöjka'!
User avatar
sten1972
Periodare
Posts: 288
Joined: 08 Sep 2008, 11:37
Location: Swärrje

Re: De sups dåligt i baren?

Post by sten1972 »

Skål då pöjjkkaaa!!!!
:D
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Re: De sups dåligt i baren?

Post by retepnoslack »

Det har varit överlag ganska så lojt på forumet sedan flytten till den nya adressen. Flera användare verkar ha försvunnit HELT och många har inte postat lika mycket (jag själv inräknad).
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: De sups dåligt i baren?

Post by ELN »

Jobb och nya förhållanden med diverse i livet gör att jag inte hänger på datorn lika mycket längre. Det mesta går via telefonen och smidigast är då Facebook, de tränger lixom undan en del annat. För att inte tala om att jag överlag är mycket mer ute och skruvar o super och allt man hittar på. :) men som alltid så försöker jag i allafall! Skål!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: De sups dåligt i baren?

Post by uy »

8-) Ja, men besök då forumet i telefon, din pêck!
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: De sups dåligt i baren?

Post by ELN »

Det gör jag,då och då. :D
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: De sups dåligt i baren?

Post by ELN »

Jag hänger här sällan, trots de godaste av ambitioner. Och mer lär det inte bli i det närmaste. Vi har precis köpt hus och flyttar snart in. :D Det blir grejer det.

Jag önskat eder en fortsatt god dag mina vännerrrrrrr!
Post Reply