Artikel om mej i NWT.

Retep Noslacks tillhåll
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

Artikel om mej i NWT.

Post by kingmeduza »

on 06/23/2007 at 21:25:08, RetepNoslack wrote:Verkligen? Åt vilket håll? Bor du i Bengtsfors kommun eller någonstans uppe i Värmland? [/quote]

Jag kommer från Värmland, 1,5 mil utanför sola Karlstad.

Förra veckan körde jag studentbal i säffle, det är ju inte mer än en mil ifrån dig,..brukar du vara ute bland gator o torg så kommer vi nog att träffas, Kul..
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Artikel om mej i NWT.

Post by retepnoslack »

Nja, det är väl en mil och 9 kilometer, om man skall vara petnoga. Jag är inte ofta i Säffle. Jag tror banne mej, att jag har varit i Karlstad fler gånger än jag har varit i Säffle.

Minns framför allt "Mariebergsskogen", som var ett återkommande resmål på sommaren uti min skira barndom.
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

Artikel om mej i NWT.

Post by kingmeduza »

on 07/10/2007 at 06:27:32, RetepNoslack wrote:Nja, det är väl en mil och 9 kilometer, om man skall vara petnoga. Jag är inte ofta i Säffle. Jag tror banne mej, att jag har varit i Karlstad fler gånger än jag har varit i Säffle.

Minns framför allt "Mariebergsskogen", som var ett återkommande resmål på sommaren uti min skira barndom. [/quote]

Ja, vet inte varför jag säger 1 mil mellan Säffle och Åmål, vet så väl att det är ca: 2 mil, jag jobbade som betongborrare i Åmål, bla.. var jag på polistationen och något äldreboende och sågade/borrade, sen kommer jag ihåg Musikskolan...Där var det mycket jobb.

Ja, Mariebergsskogen var bättre förr,nu mer är det nerbantat rejält.. Image
Last edited by kingmeduza on 18 Jul 2007, 15:57, edited 1 time in total.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Artikel om mej i NWT.

Post by gammalhardrockare »

Grattis! Såg att du var med i NWT idag också.
Katten är faktiskt en exakt kopia av en katt som jag är kattvakt åt denna helg.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Artikel om mej i NWT.

Post by E-M »

on 10/05/2007 at 23:17:14, GammalHardrockare wrote:Grattis! Såg att du var med i NWT idag också.
Katten är faktiskt en exakt kopia av en katt som jag är kattvakt åt denna helg. [/quote]

Du är väl inte så förtjust i djur eller det kanske bara är hundar?
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Artikel om mej i NWT.

Post by gammalhardrockare »

E-M:

Jo, jag gillar djur. Speciellt katter! Hundar däremot avskyr jag.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Artikel om mej i NWT.

Post by Långis »

Vad stod det i artikeln?
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Artikel om mej i NWT.

Post by retepnoslack »

Katten en exakt kopia, "Gammal Hårdrockare"? Jaha, du menade, att den pratade med dej hela kvällen? Image

Det var ingen artikel, "Långpanna", utan bara ett avsnitt utav serien. Kanske inte så bara, för min del. Jag presenterade mej i den första artikeln och det får räcka.

Jag är ju ingen "Dokusåpa-stjärna", som bara skall stå i rampljuset och berätta om mej själv hela tiden. Det är ju i första hand det jag kunnat prestera, i det här fallet serien, som helst skall komma fram.
Post Reply