Hårdrockarn och finska porrstjärnor - Del 2.

Post Reply
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Hårdrockarn och finska porrstjärnor - Del 2.

Post by gammalhardrockare »

Risto hade hyrt ett hotellrum på ett större hotell inne i stan och vi skulle mötas klockan tolv uppe på rummet.
Den kvinnliga porrstjärnan visade sig vara i övre medelåldern och hade sin karriär långt bakom sig. Hon hade varit med i några finska produktioner under sjuttiotalet men sedan så hade både sprit och allmänt åldersrelaterat förfall satt stopp för vidare karriär. Den manliga aktören visade sig inte ha något alls med porrbranschen att göra, han var istället en misslyckad och svårt alkoholiserad ståuppkomiker från finska Lappland, kallades för Ryyppy-Kyrji och var ökänd för att alltid uppträda för full för att vara rolig. Direkt när han dök upp så skämtade han till det genom att börja svepa ren vodka.
-"Startar alltid min arbetsdag med fyra glas vodka. Lika många gånger som jag har suttit inne för rattfylla!"
Sade han på någon rotvälska som med lite god fantasi kunde tolkas som svenska.
-"Lika bra vi blåser av det här med en gång" Sade jag till Risto. -"Vem fan vill köpa en film med en dyngrak idiot som knullar en gammal porrstjärna som inte ens hjältarna från finska vinterkriget minns?"
Den kvinnliga porrstjärnan som för övrigt hette Sirpa hade fått vittring på spriten och satt nu tillsammans med Ryyppy-Kyrji och och gjorde sitt bästa med att tömma flaskan till sista droppen. Hon var spritt naken med undantag av några gamla kåtstrumpor fulla med maskor och askrosa stayups som hade varit med ett tag. Troligtvis rekvisita från sjuttiotalet.
-"Jodå, det kommer att gå bra. Vi marknadsför filmen som bizarr-sex. Det säljer som fan!"
Det brakade till och så låg Sup-Kyrji helt utslagen på golvet. Sirpa vacklade omkring i rummet, stödde sig mot väggarna, rev ned några stora, tunga tavlor från väggarna men lyckades till slut lägga sig på rygg i den stora dubbelsängen med vitt skrevande ben och med en förvirrad blick som stirrade tomt upp i taket.

-"Nu ger jag fan i det här!" Sade jag till Risto. -"Du ser ju själv, Kyrji lär vi inte få liv i under resten av dagen och Sirpa ser ut som en död fisk".
-"Vi måste slutföra det här" Sade Risto. -"Jag har redan betalat dem och vill inte mista pengarna. Du får fan i mig hoppa in i Kyrjis ställe!"
-"Är du inte klok"?

Gud visste vad hon var nedsmittad med? Det hade varit rena självmordet att trycka på henne.
-"Kom igen nu då! Satana vittu! Du är väl för helvete karl?" Hojtade Risto.
-"Gör det själv då för fan! Jag kör hellre kuken i en väggkontakt! Troligen större chans att jag överlever."
Vi stod och skällde på varandra ett bra tag och det knackade på dörren. En herre i hotellkostym sade något på finska till Risto.
-"Vad var det om?" Undrade jag.
-"Vi måste skynda oss. Det är något jävla sällskap som ska ha det här rummet. Jag har bara hyrt för ett par timmar."
Risto gick och hämtade en plastkasse.
-"Här har du!" Sade han och gav mig en flaska Koskenkorva och ett paket kondomer. -"Dra på dig en kondom och ta dig några supar så klarar du det. Perkele! Jobbet måste göras."
-"Jamen va fan... Hur ska jag kunna göra något utan ståkuk? Jag kommer aldrig att kunna mobilisera något stånd hur mycket sprit jag än häller i mig!"
-"Försök! Det går säkert bra ändå. Spotta i händerna och sätt igång bara!"


Jag tog några ordentliga järn, gick fram till Sirpa som vid det här laget hade somnat.
Drog ned byxorna och försökte få på kondomen på en vettskrämd och helt slak balle. Kondomen hängde nätt och jämt kvar. Det var som att ha en stor sladdrig ICA-kasse på kuken. Tog mig ännu en sup. Sirpa började snarka.
-"Du Risto, jag tror hon sover. Det här känns inte bra!"
-"Desto bättre, då märker hon inget!"

Det här klarade jag fan inte. Brudarna brukade somna under tiden som jag knullade dem, inte innan!
-"Nej Risto! Det här är fan i mig på gränsen! Jag skiter i det här!"
Sirpa vaknade och stönade något på finska.
-"Vad säger hon?" Frågade jag Risto.
-"Hon säger att hon längtar efter kuk! Nu har du chansen, sätt på henne för helvete!"
Det såg ut som om hon mådde illa och skulle spy när som helst.
-"Är det säkert att det inte var en hink hon frågade efter"?
-"Sluta tjata nu för fan och börja jobba. Kameran går ju!"

Jag ställde mig i position mellan Sirpas ben, försökte styra in kuken samtidigt som jag vände bort huvudet och försökte tänka på annat. I ena handen höll jag spritflaskan och den andra handen använde jag som stöd för en helt slapp kuk. Det här var mission impossible, det kände jag med en gång. Bakom mig stod Risto med en surrande videokamera som han nästan hade kört upp i röven på mig.
Precis då började Sirpa att spy.

Samtidigt flög rumsdörren upp och in strömmade en massa pottklippta och glasögonprydda fruntimmer i palestinasjalar och gallskrek på finska samtidigt som de såg ut att formera sig för anfall.
-"Lugn! Lugn!" Skrek jag samtidigt som jag drog på mig byxorna. -"Prata svenska för fan! Jag begriper inte vad ni skriker om!"
Risto upplyste mig om att det var finska feminist- och kommunistförbundet. Det var de som hade bokat rummet efter oss.
-"Jag är politiskt obunden!" Ropade jag till dem. -"Vi tillhör allihopa den förtryckta massan!" Fortsatte jag.
-"Håll käften nu bara och spring av bara helvete!" Väste Risto.
Och jag sprang. Jävlar vad jag sprang. Ända hem till min lilla etta och sedan med första bästa färja hem till Sverige.

Min videokamera blev kvar där borta i det finska hotellrummet. Ingen hade känt igen mig och Risto och vi kunde därför inte identifieras. Min röv och håriga ballar syntes däremot under någon minut på kassetten och nämnda kroppsdelar valsade runt en period i diverse alternativa filmvisningar som de finska feministförbunden anordnade med jämna mellanrum. Detta material ansågs även vara bevis för den utbredda kvinnoexploateringen som förekom i sådan riklig mängd i de Tusen Sjöarnas land. Troligtvis var svenska kapitalistgangsters från Stockholm inblandade i denna smutsiga verksamhet. Alla finska feminister satt i mörka källare och rös kollektivt i sann kommunistisk anda när min röv och håriga ballar projicerades på filmduken. Mina genitaler fick sammanfatta hela historiens samlade kvinnoförtryck. Min röv var helt plötsligt en symbol för hela västvärldens kapitalism och manschauvinism.

Sirpa kvicknade faktiskt till, lades in på behandlingshem och var sedan kommunistiska kvinnoförbundets affischnamn under ett kommunval uppe i Savolax året därpå vill jag minnas. Sup-Kyrji blev däremot halv ihjälslagen av kvinnomaffian och fick flytta tillbaka till Sodankylä uppe i Lappland.
Mitt filmintresse är borta med vinden och idag använder jag på min höjd endast Kodaks engångskameror när jag är på semester.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Hårdrockarn och finska porrstjärnor - Del 2.

Post by rex »

Ja vad säger man,ännu ett epos från den store Hårdrockarn Image Image
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Hårdrockarn och finska porrstjärnor - Del 2.

Post by errrol »

hur i hella helvete klarar du av allt Image Image Image Image Image Image Image Image
Post Reply