Brännvinn

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Brännvinn

Post by Jungbacka Erik »

Snart e det helg igen. Ser fram emot att få öppna helgens första burköl och låta den skummande drycken fylla min mun, skölja en stund runt tunga och gom, och sedan rinna ner i min strupe samtidigt som varje smaklök i min mun får orgasm. o så blir man ju full också och det gör ju inte saken sämre Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Brännvinn

Post by gammalhardrockare »

Jag ser fram emot nästa helg. Då kommer litern fram och jag kommer att sitta med flaskan i knät framför datorn, spela gamla vinyler, umgås med folk på nätet tills jag blir riktigt ordentligt dretfull. Då vinglar jag ut någonstans...
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Brännvinn

Post by Jungbacka Erik »

Inte hade man under sina vildaste år på 80-talet kunna tro att man 15-20 år framåt i tiden, kommer att sitta framför en bildskärm, supa och "chatta" med andra likasinnade medan det strömmar ljuv musik ur små löljiga högtalare bredvid skärmen. Men det funkar Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Brännvinn

Post by gammalhardrockare »

Jungbacka Erik:
Inte hade man under sina vildaste år på 80-talet kunna tro att man 15-20 år framåt i tiden, kommer att sitta framför en bildskärm, supa och "chatta" med andra likasinnade medan det strömmar ljuv musik ur små löljiga högtalare bredvid skärmen. Men det funkar
Det funkar verkligen! Bästa rusen får man i hemmet i sin ensamhet.
Men som sagt, hade någon talat om detta för mig för tjugo år sedan så hade jag antagligen ringt till polisen.
Post Reply